مشاهده دود در تهران/ ماجرا چیست؟

مشاهده دود در تهران/ ماجرا چیست؟

 

 

دود مشاهده‌شده در مناطق جنوبی تهران ناشی از عملیات تست، راه‌اندازی و پاکسازی پالایشگاه و انبار نفت تهران است.

 

به گزارش سایت جنایی با نقل از فارس، دود مشاهده‌شده در مناطق جنوبی تهران ناشی از عملیات تست، راه‌اندازی و پاکسازی پالایشگاه و انبار نفت تهران بوده و مسئولان تأکید کردند این وضعیت تحت کنترل است و حریق در مجموعه وجود ندارد.

 

بر اساس پیگیری‌ها، دود مشاهده‌شده در مناطق جنوبی تهران مربوط به عملیات تست، راه‌اندازی و پاکسازی در پالایشگاه و انبار نفت تهران است.

 

مسئولان مربوطه اعلام کردند این دود ناشی از فعالیت‌های عملیاتی بوده و هیچ‌گونه حادثه نگران‌کننده‌ای رخ نداده است.

 

همچنین تأکید شده که وضعیت تحت کنترل کامل قرار دارد و حریق یا خطر جدی در مجموعه وجود ندارد

نظرات کاربران

پربازدید ترین‌ها