آزادی مرد گروگان بعد از ۷۰ روز اسارت در کشور همسایه

آزادی مرد گروگان بعد از ۷۰ روز اسارت در کشور همسایه

 

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب یکی از شهرهای کشور از آزادی فردی خبر داد که بیش از دو ماه در اسارت آدم‌ربایان بود.

 

به گزارش سایت جنایی،روابط‌ عمومی دادگستری استان کرمان، حامد محمدی دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب در استان کرمان‌ گفت‌: مرد ساکن شهرستان میناب ۷۰ روز قبل توسط افرادی ربوده و به خارج از مرزهای کشور منتقل و در یکی از کشورهای همسایه در اسارت بود.

 

جام جم در خبری نوشت:محمدی ادامه داد: با پیگیری‌های جدی قضایی و استفاده از نفوذ اجتماعی معتمدان و ریش‌سفیدان، رایزنی‌های گسترده‌ای برای بازگرداندن وی آغاز شد که سرانجام این مرد نجات یافت و تحقیقات برای دستگیری ربایندگان ادامه دارد.

نظرات کاربران

پربازدید ترین‌ها