اخبار روز

آتش‌نشانان کارگر معلق را از ارتفاع ۱۴ متری نجات دادند

امدادگران آتش‌نشانی شهر کاشان کارگری را که از سقوط مرگبار جان سالم به در برده بود، اما در ارتفاع 14 متری از سطح زمین معلق بود و امکان نجات خود را نداشت پایین آوردند و به امدادگران اورژانس تحویل دادند.

به گزارش ایسنا روح‌الله فدائی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در این مورد گفت‌: تماس شهروندان با سامانه 125 در شامگاه شنبه، از سقوط یک کارگر و معلق ماندن او در ارتفاع ۱۴ متری خبر می‌داد.

امدادگران آتش‌نشانی پس از حضور در محل دیدند کارگری ۳۷ ساله که در ارتفاع مشغول به کار بود، پس از  سقوط از داربست، هرچند که با طناب خود را بسته بوده ولی به علت مصدومیت امکان پایین آمدن نداشته و معلق در ارتفاع مانده بود.

فدائی افزود: این حادثه در یکی ازکارخانجات شهرک صنعتی راوند به وقوع پیوست که پس از اطلاع، مأموران دو ایستگاه عملیاتی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در صحنه، اقدامات لازم را انجام داده و مصدوم را در شرایط ایمن پایین آورده و تحویل تیم عملیاتی اورژانس در محل دادند.

فدائی گفت: صاحبان صنایع و کارگران توجه داشته باشند که ایمنی مقدم بر هر کار و ضامن سلامتی بوده و قبل از انجام هر کاری، اقدامات ایمنی را رعایت کنند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا