اخبار روزخبر اصلی

آتش سوزی در بازار تهران + عکس و فیلم

آتش سوزی در بازار تهران که در یک انبار چسب اتفاق افتاده، همچنان ادامه دارد.

آتش سوزی در بازار تهران حادثه ای است که بار دیگر تکرار شد. حریق گسترده در انبار چسب تهران در محدوده بازار همچنان ادامه دارد. تاکنون 3 نفر در این حادثه دچار سوختگی 50 تا 70 درصدی شده اند.

به گزارش سایت جنایی ، این آتش سوزی از ساعت 9 و نیم صبح شروع شده و آتش نشانی و پلیس در محل حضور دارند.
آنطور که گزارش‌ها نشان می دهد هنوز این آتش سوزی مهار نشده است. ساختمان های اطراف تخلیه شده و عملیات اطفای حریق ادامه دارد.

سرهنگ‌علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره این آتش سوزی گفت: درساعت 09:35 صبح امروز در خیابان خیام قبل از 4راه گلوبندک کوچه امین (منطقه12)یک باب انبار چسب دچار حریق شده است.

وی افزود : تیم های پلیس راهور منطقه ۱۲ جهت روان سازی ترافیک و عوامل آتش نشانی جهت اطفاء حریق در محل حضور دارند.

سرهنگ‌شریفی افزود : همچنین با توجه به حریق در محدوده خیابان خیام و گستردگی آن که تعداد زیادی از عوامل آتش نشانی حضور پیدا نموده اند محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه به سمت شمال و 4راه گلوبندک به سمت جنوب اعمال شده است.

اولین فیلم از آتش سوزی در بازار تهران

 

آتش سوزی دقیقا کجاست

سخنگوی آتش نشانی درباره اینکه حریق دقیقه کجا اتفاق افتاده است گفت: این آتش سوزی در یک انبار چسب در بازار سیدولی خیابان پاچنار اتفاق افتاده و فعلا 5 ایستگاه در محل حضور دارند و در حال اطفای حریق هستند.

آمار فوتی‌ و زخمی‌ها مشخص نیست

آتش سوزی در انبار چسب همچنان ادامه دارد و تا زمان ارسال این خبر آتش نشانی تعداد ایستگاههای حاضر در محل را از 5 به 11 افزایش داده است و فعلا توانسته جلوی گسترش آتش سوزی را بگیرد. تا کنون 3 نفر دچار مصدومیت شدید شده اند و گفته می شود بین 50 تا 70 درصد سوختگی دارند، اما اصلا مشخص نیست دقیقا چند نفر دچار مصدومیت شده اند و فعلا تلاش برای جلوگیری از گسترش آتش است.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا