اخبار روزپرونده های جنایی

کشف اسکلت در محل بریانک، از جنایتی قدیمی خبر می‌دهد؟ /آیا راز مرد ناپدید شده پس از 20 سال فاش می‌شود؟

کشف اسکلت انسان در محله بریانک پرونده‌ای 20 ساله را از بایگانی بیرون آورد و قرار است بار دیگر کارآگاهان اداره پلیس آگاهی و بازپرس جنایی در مورد ناپدید شدن مردی در آن زمان تحقیق کند.

به گزارش سایت جنایی، این اسکلت انسان در محوطه یک کارواش کشف شده و بازپرس کشیک قتل حدود ساعت پنج عصرروز شنبه نهم تیرماه از پیدا شدن آن مطلع شد.

ماموران کلانتری 111 هفت چنار در تماس با تلفن کشیک قتل پایتخت به بازپرس محسن اختیاری گفتند اسکلت یک انسان در محله بریانک و در حوالی امام‌زاده معصوم، در هنگام حفاری برای رفع مشکل آب در عمق دو متری زمین پیدا شده است.

با اعلام این خبر به دستور بازپرس اختیاری تیم جنایی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه کارشناسان پزشکی قانونی و متخصصان تشخیص هویت تایید کردند که اسکلت متعلق به یک انسان است که سالها از مرگ او گذشته است و به نظر می‌رسد که بقایای جسدی است که تکه تکه شده است. در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان اداره دهم پی‌ بردند اسکلت توسط چند لوله‌کش از عمق 2متری زمین بیرون آورده شده است.

در ادامه بازپرس اختیاری از مالک کارواش تحقیق کرد که او گفت: این کارواش و مغازه‌های کنار آن تا دو سال قبل زمین بایر بودند و حدود دو سال پیش بود که قسمتی از زمین را مغازه و بقیه را کارواش کردیم. مشکل آب داشتیم برای همین اقدام به حفاری برای لوله‌کشی و رفع مشکل آب کردیم که این اسکلت پیدا شد.

با ادامه تحقیقات محلی و استعلام‌هایی که کارآگاهان از سازمان‌های مربوطه انجام دادند، مشخص شد زمینی که بقایای جسد مثله شده در آن پیدا شده تقریبا حدود 20 سال پیش موضوع اختلاف چند شریک بود و همان موقع یکی از شرکا مفقود شد و حتی شکایتی هم در مورد مفقود شدن او ثبت شده، اما بدون نتیجه مانده و مشمول مرور زمان شده بود.

به این ترتیب بازپرس و تیم تحقیق جنایی با این احتمال که اسکلت پیدا شده بقایای جسد فردی است که 20 سال از مفقود شده او گذشته است دستور داد شکات و بستگان آن شخص شناسایی شوند تا شاید در کشف هویت اسکلت با آزمایش دی ان ای موثر واقع شود. همچنین بازپرس جنایی دستور داد دیگر مالکان زمین که با هم اختلاف و درگیری داشتند نیز شناسایی شوند و از آنها تحقیقاتی به عمل آید.

همچنین به دستور بازپرس اختیاری اسکلت انسان برای معاینات دقیق‌تر و تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است و در روزهای آینده نیز نتیجه معایناتی نظیر سم‌شناسی و دیگر آزمایش‌های مرسوم راز پنهان این اسکلت را فاش خواهد کرد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا