اخبار روزخبر اصلی

آیا راز مرگ زن میانسال در ملک ارثیه‌ای نهفته است؟

دختر جوانی که با شکایت دایی‌های خود به عنوان مظنون به قتل مادرش بازداشت شده است با این ادعا که مادرش خودکشی کرده جزییاتی درباره دلیل این اقدام او را مطرح کرد.

به گزارش سایت جنایی، ماجرای این پرونده زمانی شروع شد که دختر جوان در تماس با اورژانس از بد حال بودن مادرش خبر داد و پس از آن با رسیدن امدادگران اورژانس زن میانسال به بیمارستان انتقال یافت. اما در بیمارستان اقدامات پزشکی موثر واقع نشد و زن میانسال جان خود را از دست داد.

بعد از فوت زن میانسال برادران او، دختر متوفی را به قتل متهم کردند و دختر جوان بازداشت شد. او ابتدا ادعا کرد نمی‌داند برای مادرش چه اتفاقی رخ داده است. او در ادامه بازجویی‌ها مدعی شد مادرش خودکشی کرده است.

این دختر گفت: من مادرم را نکشته‌ام و او خودکشی کرده است. مادرم بعد از فوت پدرم دچار افسردگی شده و داروهایی را مصرف می‌کرد که روانپزشک به او داده بود.

این دختر همچنین گفت: مادرم به پدرش خیلی رسیدگی کرده بود و پدر بزرگم قبل از مرگش بدون اینکه بقیه فرزندانش باخبر شوند، ملک میلیاردی‌اش  را به نام مادرم کرد و چند ماه بعد از مرگ او بقیه اعضای خانواده متوجه این ماجرا شدند. آنها با تهدید و اصرار از مادرم می خواستند که ملک را بفروشد و سهم ارثیه آنها را بدهد، اما مادرم قبول نمی‌کرد و سر این موضوع با هم درگیر بودند. دو هفته قبل از مرگ مادرم، برادرانش سر ارثیه‌ای که فقط به او رسیده بود با او درگیرشدند و حتی را به مرگ تهدیدش کردند. مدارکش هم موجود است چون او در کلانتری از برادرانش شکایت کرد. روز بعد دایی‌هایم به بهانه حل مشکل آمدند و مادرم را به خانه‌شان بردند تا خانوادگی با هم حرف بزنند و ماجرا خاتمه یابد. سه روز بعد از آن که او به خانه بازگشت حال و روز درستی نداشت و زیاد با من هم حرف نمی‌زد. حتی روز بعد از اتاقش بیرون نیامد و با شکستن قفل در وارد آنجا شدم که او را بیهوش یافتم.

این دختر که خود مظنون پرونده است، ادامه داد: همان موقع به اورژانس و دایی‌هایم زنگ زدم که آمدند. وقتی اورژانس داشت مادرم را به بیمارستان منتقل می‌کرد از زبان دایی‌هایم شنیدم که می‌گفتند آخر قبول کرد و قرص برنج خورد تا خودکشی کند که مشکل ارثیه حل شود، او افسرده بود و بعد از مرگش کسی به ما شک نمی‌کند. دایی‌هایم از من شکایت کردند و ملکی که به مادرم ارث رسیده بود را خواستند. باور کنید مادرم به تحریک آنها خودکشی کرد. در غیر این صورت انگیزه‌ای برای خودکشی نداشت. دایی‌هایم هم چون ملک ارثیه‌ای به من می‌رسد، مرا متهم به قتل کرده‌اند تا از ارث محروم شوم و ملک نصیب خودشان شود.

با توجه به ادعای دختر تحقیقات در مورد مرگ مادرش و بررسی وضع خانواده مادرش وارد مرحله جدیدی شده است.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا