اخبار روزخبر اصلی

یک احتمال جنایی؛ پسر 14 ساله را کشتند و جسدش را روی ریل قطار گذاشتند

تحقیقات در مورد مرگ پسر ۱۴ ساله‌ای که تصور می‌شد براثر تصادف با قطار تهران – مشهد جان خود را از دست داده است وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش سایت جنایی، با آغاز تحقیقات در مورد تصادف با قطار پسر 14 ساله‌ای که تصور می‌شد بر اثر برخورد قطار جان خود را از دست داده است، لوکوموتیوران از بی حرکت بودن او در زمان برخورد خبر داد که این اطلاعات احتمال وقوع قتل را افزایش داد و بازپرس جنایی دستورات جدیدی را صادر کرد.

تحقیقات در مورد این پرونده از سه‌شنبه هفتم شهریور ماه و زمانی آغاز شد که ماموران پلیس راه‌آهن از طریق تماس تلفنی با وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران از مرگ یک پسر نوجوان اهل کشور افغانستان خبر دادند و گفتند یک پسر بچه ۱۴ ساله براثر تصادف با قطار در جنوب تهران به کام مرگ فرو رفته است. محل حادثه در ریل قطار انتهای خیابان ۱۸ متری‌ تختی شهرری، گزارش شد.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم با دستور بازپرس جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد پسر بچه 14 ساله‌ای را مشاهده کردند. برخی از شواهد اولیه حکایت از آن داشت، پسر نوجوان مشغول راه‌ رفتن در خط ریل بود که با لوکوموتیو تصادف کرد و در همان محل حادثه جان خود را از دست داد.

پس از پایان تحقیقات میدانی، ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته لحظه به لحظه صحنه تصادف را مشاهده و بررسی‌های تخصصی را جهت کشف زوایای پنهان این حادثه آغاز کنند.

همچنین جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه داشت، تا اینکه راننده لوکوموتیو در بازجویی‌های مکرر از بی حرکت بودن نوجوان در زمان برخورد با قطار خبر داد و گفت: او اصلا حرکتی نداشت و هرچه بوق زدم از جایش تکان نخورد.

این اظهارات چند باره راننده لوکوموتیو رنگ و بویی جنایی به پرونده داد چون احتمال قتل و انتقال جسد به محل تصادف قوت گرفت،‌به این ترتیب بازپرس ناصری دستور داد علاوه بر بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربیته منتهی به محل تصادف دوربین‌های دیگری که در حوالی محل برخورد بوده‌اند نیز مورد بازبینی قرار گیرند تا مشخص شود آیا پیکر بی‌جان یا نیمه جان نوجوان به آنجا منتقل شده یا اصلا در همان محل به قتل رسیده است.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا