اخبار روزخبر اصلی

اخاذی از دختران با پیشنهاد کار به عنوان مدل

متهم بعد از تهیه عکس‌های خصوصی از دخترانی که می‌خواستند مدل لباس شوند، از آنها اخاذی می‌کرد.

فردی که با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به تهدید و اخاذی از دختران جوان کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش سایت جنایی، دختری جوان با مراجعه به پلیس فتا غرب استان تهران شکایتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه با هدف کار در حوزه مدلینگ لباس، اقدام به ارسال رزومه و تصاویر خصوصی خود برای فردی با هویت نامعلوم در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده و آن شخص او را تهدید به آبروریزی و انتشار تصاویر شخصی می‌کند.
این دختر توضیح داد: فردی که خود را خانم معرفی کرده بود و پیجی در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشت با پیشنهاد کار با موضوع مدلینگ لباس به من پیام داد. سپس وی درخواست تصاویر خصوصی از من کرد اما پس از دریافت تصاویر اقدام به ارسال پیام‌های تهدیدآمیز و درخواست فیلم غیراخلاقی کرد که پس از عدم موافقت من مبالغی در قبال عدم انتشار تصاویر درخواست کرد.
کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس فتا شهریار با انجام تحقیقات متهم را شناسایی کردند و مشخص شد این فرد طی چند سال از چند دختر جوان با شگردهای مختلف اخاذی کرده است. در نهایت متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
متهم در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه شد اما با مشاهده مستندات و ادله غیر قابل انکار جمع آوری شده توسط کارشناسان پلیس فتا، به بزه ارتکابی اعتراف و هدف خود را اخاذی عنوان کرد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا