اخبار روزخبر اصلی

اعتراف به قتل شوهر با شربت مسموم

زنی که با کمک فردی دیگر شوهر خود را به قتل رسانده است به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

به گزارش سایت جنایی، کارآگاهان جنایی قزوین در پی اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت مشکوک مردی 39 ساله قزوینی در منزل مسکونی خود بلافاصله به محل حادثه رفتند و تحقیقاتی را آغاز کردند.

همسر متوفی گفت: شوهرم از احساس ناراحتی در قفسه سینه گلایه کرد و گفت قلبش درد می‌کند. او برای استراحت به اتاق خواب رفت و پس از گذشت چند ساعت و بدتر شدن حالش، به ناچار با اورژانس تماس گرفتم و عوامل امدادی وقتی به خانه ما آمدند، گفتند شوهرم فوت شده است.

ماموران در جریان تحقیقات متوجه تناقضات موجود در اظهارات همسر متوفی شدند و با تحقیق از خانواده و همکاران متوفی فهمیدند این مرد با همسر خود اختلافات شدید داشت و روز حادثه نیز بدون هیچ گونه مشکل خاص یا احساس بیماری از محل کار به منزل بازگشت.

کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی فهمیدند زن جوان در مرگ شوهرش دست داشته و فردی نیز در این قتل به او کمک کرده است. به این ترتیب دو متهم دستگیر شدند. زن جوان در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به شوهرکشی انگیزه خود از این اقدام را اختلافات خانوادگی بیان کرد و گفت یک لیوان شربت حاوی مقدار زیادی دارو به همسرش داد و پس از اطمینان از فوت وی با اورژانس تماس گرفت.

بنا به این گزارش در حال حاضر تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

1/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا