اخبار روز

اعتراف زورگیر خشن به 20 سرقت

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: با تلاش ماموران کلانتری 105 سنایی مرد جوانی که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کرد، دستگیر شد و متهم به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت : بیست و یکم دی ماه ماموران عملیات کلانتری 105 سنایی در حال گشت زنی در محدوده خیابان ولیعصر تهران بودند که به یک مرد جوان با موتورسیکلت پلاک مخدوش که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک شدند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی حمله‌ور شد و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری کرد و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و  دستگاه تلفن همراهی که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود و یک اسپری گاز اشک آور کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم 30 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و با بررسی‌های بیشتر ماموران، مشخص شد موتورسیکلت متهم نیز سرقتی است.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد : در این رابطه دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا