پرونده های جنایی

اعتراف 2 برادر به جنایت بی‌رحمانه

2 برادر مردی را که با او اختلاف مالی داشتند خفه و جسدش را دفن کردند.

دو برادر که در شهرستان جهرم بر سر اختلاف مالی مرتکب قتل شده‌بودند، بازداشت شدند.
سرهنگ خسرو رزمجویی، فرمانده انتظامی جهرم گفت: چهارم تیرماه بود که اعضای خانواده مردی ۵۸ ساله گم شدن او را به پلیس خبر دادند. آن‌ها گفتند که مرد میانسال مثل همیشه برای رفتن به سرکارش خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته و گوشی تلفن همراهش هم خاموش است. بعد از مطرح شدن شکایت، تحقیقات پلیس برای پیدا کردن مرد گمشده به جریان افتاد.
در حالی که بررسی‌ها جریان داشت به مأموران پلیس خبر رسید، جسد مردی میانسال در یکی از باغ‌های اطراف شهر پیدا شده ‌است. وقتی مأموران پلیس در محل حاضر شدند، صاحب باغ گفت وقتی برای سرکشی وارد باغش شده‌بود، متوجه شد در قسمتی از باغ جسدی دفن شده است که ماجرا را به پلیس خبر داد.
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، معلوم شد که جسد متعلق به همان مردی است که خانواده‌اش گم‌شدن وی را به پلیس خبر داده‌بودند. بررسی‌ها همچنین نشان داد مرد میانسال با فشار بر عناصر حیاتی گردن به کام مرگ رفته‌است، بنابراین پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل و تحقیقات برای بازداشت عامل یا عاملان حادثه به جریان افتاد. کارآگاهان پلیس با بررسی تماس‌های مقتول متوجه شدند که او آخرین‌بار با دو برادر قرار ملاقات داشته‌است، بنابراین دو برادر ۴۰ و ۴۲ ساله به عنوان مظنون مورد تحقیق قرار گرفتند.
آنها در جریان تحقیقات فنی به قتل اعتراف کردند و گفتند که حادثه خونین را بر سر اختلاف مالی رقم زده‌اند. یکی از دو متهم گفت: ما مدت‌ها بود با مقتول اختلاف حساب داشتیم. روز حادثه سر این موضوع با هم حرف زدیم که کارمان به مشاجره کشید. وقتی مشاجره‌مان بالا گرفت، او را خفه و جسدش ر‌ا در یکی از باغ‌های اطراف شهر دفن کردیم که بازداشت شدیم.
تحقیقات بیشتر در این‌باره جریان دارد.

2/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا