اخبار روز

اغفال زن جوان برای فرار از خانه شوهر؛ انگیزه سرقت طلاها بود

افرادی که زن افغانستانی را فریب داده و او را با انگیزه سرقت طلاهایش از خانه فراری داده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت جنایی، مرد جوان اهل کشور افغانستان فروردین‌ماه به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و به  کارآگاهان گفت: ساعتی قبل همسرم برای خرید از سوپرمارکت از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت. او طلاهایش را همراه داشت.

تیمی از کارآگاهان پس از تشکیل پرونده راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، زن جوان به سوپرمارکت مراجعه نکرده است.

کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، فرد گمشده توسط یک زن و 2 پسر جوان با وعده بازگشت به کشور افغانستان از خانه فرار کرده است. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند.

کارآگاهان در گام ‌بعدی با بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و در ادامه با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی  طی یک عملیات منسجم موفق به دستگیری آنها شدند که در ادامه نیز زن جوان  نیز پیدا شد.

متهمان پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال زن جوان  با شگرد وعده‌های پوشالی بازگشن به افغانستان اعتراف کردند و گفتند: فرد گمشده بخاطر زلزله کشور افغانستان نگران پدرش بود به همین دلیل قصد داشت تا هرطور که شده به آن کشور برود؛ ما هم وی را برای سرقت طلاهایش که 150 میلیون تومان ارزش داشت، با وعده مسافرت فریب دادیم و پس از قرار گذاشتن با او در یکی از پارک‌های جنوب تهران با آبمیوه مسموم ابتدا زن جوان را بیهوش و سپس طلاهایش را سرقت کردیم.

در نهایت  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، زن گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهمان کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

3/5 - (2 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا