اخبار روز

اغفال مردان با راه‌اندازی کانال همسریابی

متهم اعتراف کرد با همدستی دخترخاله‌اش کانالی تحت عنوان همسریابی راه‌اندازی و برای اطمینان بیشتر با جمع آوری تعدادی تصویر بانوان از فضای مجازی، مبالغی را از افراد قربانی دریافت کرده است.

مردی که با همدستی دخترخاله‌اش کانال همسریابی راه انداخته بود و از مردان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.
به گزارش سایت جنایی؛ سرهنگ علی اکبر قرائی پور، رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان به پلیس مراجعه کرد و بیان داشت در یکی از شبکه‌های اجتماعی با کانال همسریابی آشنا شده و در ادامه پس از معرفی فرد مورد نظر از سوی مدیر کانال علاوه بر ضربه روحی، مبالغی را از دست داده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های مقدماتی و جمع‌آوری مدارک و مستندات موجود در پرونده، سرانجام متهم به همراه ادوات هوشمند ارتکاب جرم شناسایی شد.
وی افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه شد و در خصوص موضوع اظهار بی اطلاعی کرد اما پس از مشاهده ادله دیجیتال اعتراف کرد با همدستی دخترخاله‌اش کانالی تحت عنوان همسریابی راه‌اندازی و برای اطمینان بیشتر با جمع آوری تعدادی تصویر بانوان از فضای مجازی، مبالغی را از افراد قربانی دریافت کرده است.
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی بیان داشت: افراد سودجو با راه اندازی صفحه‌های غیر‌اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی و دادن وعده‌هایی در خصوص ازدواج دائم یا موقت و دوستی‌های غیر اخلاقی از کاربران کلاهبرداری کرده و باعث رواج فساد در جامعه می‌شوند، از این رو توصیه میگردد ضمن پایبندی به اصول شرعی و اخلاقی از ورود به شبکه‌های اجتماعی که باعث تخریب افکار آنها شده و گسست زندگی فردی و اجتماعی آنها را به دنبال دارد خودداری کرده و فریب وعده‌های دروغین شیادان اینترنتی را نخورند.
سرهنگ قرائی پور به شهروندان هشدار داد: هرگونه فعالیت‌های مربوط به زوج‌یابی یا همسریابی در فضای مجازی جرم است و پلیس فتا طی رصد شبانه روزی مجرمین را شناسایی کرده و با آن‌ها برخوردی جدی خواهد کرد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا