اخبار روز

افشای راز جسدی در فضای سبز

تحقیقات جنایی فاش کرد مردی که جسدش در فضای سبز پیدا شده بر اثر بیماری جان باخته و قتلی در کار نیست.

نتیجه تحقیقات جنایی در مورد کشف مرموز یک جسد نشان داد مرد مر میانسال با مرگ طبیعی جان خود را از دست داده، به این ترتیب پرونده مختومه شد.

به گزارش سایت جنایی گ، چند روز قبل جسد مردی میانسال در خیابان نیلوفر توسط ماموران کلانتری 120 سیدخندا کشف شد. جسد مرد میانسال در حالی کشف شد که در فضای سبز کنار خیابان افتاده بود و در نزدیکی او هم خودرو پرایدی پارک شده بود که هر دو در آن باز بود. در بررسی‌های اولیه آثاری از جراحت و درگیری روی جسد دیده نمی‌شد اما ماموران کلانتری موضوع  را به بازپرس محمد مهدی براعه به عنوان بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع دادند.

بازپرس جنایی دستورات لازم از جمله شناسایی خانواده متوفی و انتقال جسد به پزشکی قانونی برای معاینات دقیق‌تر را صادر کرد. این در حالی بود که جسد در حالتی نیمه عریان کشف شده  و همین موضوع برای ماموران عجیب بود و به یک راز تبدیل شد. در ادامه تحقیقات ماموران خانواده مرد میانسال را شناسایی کردند و به این ترتیب راز کشف جسد در حالتی عجیب فاش شد. خانواده این مرد به ماموران گفتند که او سرطان پروستات داشته و برای همین به توصیه پزشک نباید به مثانه و کلیه‌هایش فشار می‌آمده است. این اطلاعات با نتیجه اولیه تحقیقات و معاینات جسد تطبیق داده و مشخص شد که مرد متوفی برای جلوگیری از فشار به کلیه، مثانه و سیستم دفع ادرار گوشه‌ای خلوت را انتخاب کرده بود که ناگهان حالش بد شده و از حال رفته و در نهایت فوت شده است. به این ترتیب بازپرس براعه با بررسی تحقیقات که حکایت از مرگ مرد میانسال را به خاطر مرگ طبیعی بود پرونده را به روند عادی مرگ طبیعی باز گرداند و رسیدگی به پرونده از دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران خارج شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا