اخبار روزخبر اصلی

افشای راز ناپدید شدن مرد میانسال پس از 4 ماه

مردی که در رابطه با ناپدید شدن دوستش بازداشت شده بود بعد از چهار ماه سکوت راز جنایت را برملا کرد.

به گزارش سایت جنایی، خانواده مرد میانسالی به نام کاظم حدود چهار ماه پیش به دادسرای جنایی تهران مراجعه کردند و خبر از ناپدید شدن او دادند. پس از آن پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران ارجاع شد و بازپرس جنایی نیز با شنیدن اظهارات اولیه شاکی پرونده که همسر کاظم بود، پرونده را به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاد.

همسر کاظم به ماموران پلیس آگاهی تهران گفت بیمارستان‌ها، کلانتری‌ها و حتی سردخانه‌های تهران را برای یافتن همسرش گشته و از بسیاری از آشنایان و اقوام که گمان می‌کرده خبری از او داشته باشند کمک خواسته است، اما کسی از او خبری ندارد.

به این ترتیب تحقیقات پلیسی برای یافتن مرد ناپدید شده در اداره چهارم پلیس آگاهی تهران آغاز شد و ماموران با بررسی تماس‌ها و ملاقات‌های کاظم پی بردند آخرین تماس‌های او با یکی از دوستانش به نام حمید بوده و آنها پس از مکالمه تلفنی قرار ملاقاتی را با هم هماهنگ کرده‌اند. به این ترتیب ماموران سراغ حمید رفتند و او را به خاطر ضد و نقیض‌گویی‌هایش بازداشت کردند.

با این وجود حمید از سرنوشت دوست مفقود شده‌اش اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد تا اینکه بعد از چهار ماه لب به اعتراف گشود و گفت: من با کاظم به ملاقات یکی دیگر از دوستانمان رفتیم، دوست مشترکمان برای آخر هفته باغی اجاره کرده بود و سه نفری برای خوش‌گذرانی آخر هفته به آن باغ رفتیم. وقتی به باغ رسیدیم، میزبان برایمان مشروب آورد. وقتی مشروب خوردیم میزبان و کاظم شروع به شوخی کردند و رفته رفته شوخی‌هایشان داشت جدی می‌شد که یکدفعه میزبان چاقوی میوه خوری را که روی میز بود، برداشت و به کاظم زد و او را کشت.

این مرد ادامه داد: من همینطور مانده بودم که چه باید بکنم. خواستم کاظم را به بیمارستان ببرم اما میزبان گفت دیر شده است و حتی اگر هنوز زنده باشد تا به بیمارستان برسم در راه می‌میرد.

حمید در ادامه درباره دلیل سکوت 4 ماهه اش مدعی شد: میزبان پس از کشتن دوستمان من را هم تهدید کرد که اگر یک کلمه به کسی بگویم سراغم می‌آید و من را هم می‌کشد.

در پی به دست آمدن این نتایج، با دستور بازپرس گروهی از ماموران مسئولیت یافتند برای پیدا کردن جسد به باغ مورد نظر رفتند. همچنین شناسایی و دستگیری میربان نیز یکی دیگر از دستوراتی بود که بازپرس جنایی صادر کرد.

3/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا