اخبار روز

انتقام مستهجن از نامزد سابق

مرد آمریکایی برای انتشار تصاویر نامزد سابقش یک میلیارد دلار جریمه شد.

مردی که برای انتقام و تحت فشار قرار دادن نامزد سابقش عکس‌های خصوصی‌ او را در فضای مجازی منتشر و برای خانواده و همکارانش ارسال کرده بود از سوی هیات منصفه دادگاهی در آمریکا ۱.۲ میلیارد دلار جریمه شد.

به گزارش سایت جنایی، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی در این رابطه اعلام کرد این حکم را هفته گذشته دادگاهی در تگزاس صادر کرده و براساس آن نامزد سابق این زن به اتهام آنچه که به «انتقام مستهجن» شهرت یافته مجرم شناخته و او را ۱.۲ میلیارد دلار جریمه کرد.

زن مذکور که رسانه‌ها تنها به حروف اولیه نام و نام خانوادگی‌اش (D.L) اشاره کرده‌اند در شکایت خود آورده است، نامزد سابقم به نام مارکز جمال جکسون با استفاده از اکانت‌های تقلبی عکس‌های خصوصی‌ام را بدون اجازه‌ برای افراد ثالثی ارسال کرده و با این کار به دنبال انتقام مستهجن از من بوده است.

وی تاکید کرد این تصاویر و ویدئوها برای اعضای خانواده، دوستان و همکارانش ارسال و باعث شده به وی لطمات روحی و روانی شدیدی وارد شود.

او در این رابطه افزود ما بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ نامزد بودیم اما بعد از آن من از او جدا شده و به خانه پدری‌ام در تگزاس رفتم اما وی توانست با هک کردن سیستم امنیتی منزل از من جاسوسی کند.

به گفته شاکی، در اکتبر ۲۰۲۱ رسماً با این مرد قطع رابطه کرده و این مساله به او هم اطلاع داده شد، اما او با توجه به دسترسی به برخی تصاویر و ویدئوهای بسیار شخصی، اقدام به انتشار آنها در شبکه‌ها و سایت‌های اینترنتی از جمله سایت‌های مستهجن کرد و باعث شد تا در آوریل ۲۰۲۲ از وی شکایت شود.
جکسون همچنین از حساب بانک شخصی زن نیز برای پرداخت اجاره منزل برداشت کرده و با تلفن و ارسال پیامک از شماره‌های مختلف او را تحت فشار قرار داده است.

این مرد در پیامی که در مارس ۲۰۲۲ برای نامزد سابقش ارسال کرده او را تهدید کرد بقیه عمرش را باید در تلاش برای پاک کردن تصاویرش از شبکه اینترنت صرف کند.

این متهم حتی حاضر به حضور در دادگاه هم نشد، از این رو هیات منصفه او را به پرداخت ۲۰۰ میلیون دلار بابت ایجاد مشکلات روحی سابق و آتی برای شاکی و یک میلیارد دلار هم به عنوان مجازات انجام این جرم محکوم کرد.

این رقم آن‌قدر هنگفت بود که براد گیلد، وکیل مدافع شاکی، نیز اعلام کرد انتظار ندارد این مبلغ به موکلش پرداخت شود اما امیدوار است که این حکم بتواند اقدامی بازدارنده برای جلوگیری از وقوع جرم‌های مشابه شود.

4/5 - (322 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا