اخبار روز

انشعاب غیر مجاز برق قربانی گرفت

مرگ مردی جوان بر اثر برق گرفتگی تحقیقات جنایی را رقم زد.

تحقیقات برای شناسایی استفاده کننده از انشعاب غیر مجاز برق که باعث مرگ مرد جوانی شده است در پلیس آگاهی آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری بازار ساعت هفت صبح شنبه سیزدهم خرداد در تماس با بازپرس کشیک قتل تهران از مرگ مرد جوانی خبر دادند که جسدش روی پشت بام یک انبار کشف شده بود.

پس از آن بازپرس وحید ناصری که در زمان کشف این جسد مسولیت کشیک قتل دادسرای جنایی تهران را بر عهده داشت دستور شروع تحقیقات برای افشای حقیقت را صادر کرد. ماموران کلانتری نیز پس از حضور در محل انبار جسد مرد جوان را روی پشت بام رویت کردند که به نظرشان بطور مشکوکی فوت کرده بود. به این ترتیب با حفظ صحنه جرم مقدمات حضور همکاران خود از تیم تحقیق جنایی پلیس آگاهی را فراهم کردند.

ماموران پلیس جنایی که به دستور قضایی در محل حادثه حضور یافتند با تحقیق از همکاران متوفی پی بردند او برای برداشتن وسیله‌ای به پشت بام انبار رفته بود اما پس از مدتی خبری از او نشده بود و همین باعث نگرانی همکارانش شد، بنابراین بعد از ساعاتی یکی از آنها وقتی برای سرکشی به آنجا رفته بود با جسدش رو به رو شد. در شروع تحقیقات احتمال می‌رفت که مرد جوان به قتل رسیده باشد اما بعد از بررسی‌های معمول در محل کشف جسد مشخص شد قتلی در کار نبوده است. بلکه متوفی براثر برق گرفتگی فوت کرده است. دلیل برق گرفتگی هم اتصال انشعاب غیرمجاز برق بوده که فرد دیگری سیم آن را کشیده بود. به این ترتیب پس از آنکه تحقیقات نشان داد مرد جوان به خاطر بی‌احتیاطی فرد دیگری قربانی و دچار برق‌گرفتگی منجر به فوت کرده است، تحقیقات برای شخصی که انی کار را کرده ادامه دارد.

4/5 - (6 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا