اخبار روز

انفجار در شرق تهران جان مجرم سابقه دار را گرفت

مرد سارق در هنگام جا به جا کردن مواد منفجره دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری 106 نامجو همراه امدادگران اورژانس و آتش نشانی غروب روز پنجشنبه گذشته از انفجار در یک واحد مسکونی مطلع و راهی محل حادثه شدند.

شاهدان عینی حادثه گفتند: ابتدا صدای انفجار را شنیدیم و بعد مردی را دیدیم که دست چپش قطع شده و شکمش هم آسیب دیده و خونریزی دارد برای همین با آتش نشانی‌،‌ اورژانس و پلیس تماس گرفتیم.

این در حالی بود که با رسیدن امدادگران اورژانس مرد حادثه دیده جان خود را از دست داد. به این ترتیب ماموران با جسد مردی روبرو شدند که باید مرگ او را به بازپرس جنایی اطلاع می‌داند.

تحقیقات اولیه ماموران پلیس حکایت از آن داشت که مقداری لوازم مسروقه در خانه مجردی مرد متوفی وجود دارد به همین دلیل احتمال اینکه او سارقی بوده که خرده دزدی می‌کرده قوت گرفت. همچنین این  احتمال که او فردی سابقه دار باشد نیز دور از ذهن نبود به همین دلیل ماموران با برداشتن اثر انگشت او و بررسی تلفن همراهش موفق به یافتن هویت متوفی شدند. با کشف هویت این مرد مشخص شد او متهمی بوده که به اتهام حمل مواد مخدر سابقه کیفری دارد و دوران محکومیت خود را به تازگی تمام کرده و از زندان آزاد شده بود.

متهم پس از آزادی خانه‌ای مجردی اجاره کرده و  سراغ خلاف و سرقت رفته بود.

همچنین تجمیع بررسی‌های پلیس و آتش‌نشانان نشان می‌داد که مواد منفجره در دست چپ متوفی منفجر شده است. در حال حاضر این احتمال قوت دارد که او مواد منفجره را از خانه‌ای سرقت کرده و در حال جابه‌جایی آنها بوده که حادثه انفجار رخ داده است.

هم اکنون جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است و تحقیقات در مورد این ماجرا ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا