اخبار روزخبر اصلی

انگیزه قتل جوان ۲۰ ساله در اصفهان چه بود؟

قتل جوان ۲۰ ساله بعد از ۳ ماه زندگی پنهانی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل جوان اصفهانی پس از ۳ ماه زندگی مخفیانه در عملیات ویژه و هماهنگ کارآگاهان پلیس خبر داد.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ حسین ترکیان گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل عمد جوانی در یکی از محلات شهرستان اصفهان، بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل وقوع جنایت حاضر شدند.

وی در ادامه گفت: با حضور کارآگاهان پلیس و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد جوانی حدودا ۲۰ ساله براثر ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل و یا عاملان این جنایت نیز به سرعت از محل متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، محل اختفای قاتل در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و در یک عملیات کاملا پیچیده پلیسی پس از ۳ ماه فرار و زندگی مخفیانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی انگیزه قاتل از این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد و افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا