اخبار روز

اگر این کودک را دیدید با 110 تماس بگیرید

خانواده کودک خردسالی که در پارک شهر ناپدید شد از شهروندان کمک خواستند. هر کسی این کودک را دید با پلیس 110 تماس بگیرد.

به گزارش سایت جنایی، تحقیقات برای یافتن این کودک از عصر جمعه 8 تیر آغاز شده و هنوز اطلاع دقیقی از سرنوشت پسربچه بدست نیامده است.

پدر آرین، کودک ربوده‌شده، در تشریح ماجرا گفت: حدود ساعت 6 بعدازظهر روز حادثه با سه فرزندم به پارک شهر رفته بودیم که این اتفاق افتاد. من دست دوقلوهایم را گرفته بود و با فرزند دیگرم که پسری 8 ساله‌ است به زمین بازی رفتیم. پارک شهر مثل  بقیه آخر هفته‌ها شلوغ بود. دوقلوها به سمت تاب رفتند و شروع به بازی کردند. آرین و آرمین که سه سال و نیم دارند، تاب بازی می‌کردند. بعد از 10 دقیقه تاب‌بازی، بچه ها را برای سرسره بازی بردم. همزمان حواسم به پسر 8 ساله‌ام که آریا نام دارد، هم بود. آرین به سمت سرسره بزرگتر رفت و آرمین از سرسره کوچکتر بالا رفت. آرمین را به دست پسر بزرگترم دادم و خودم خواستم به سمت آرین بروم. اما ناگهان آرمین زمانی که از سرسره پایین آمد جلوی روی من زمین افتاد، به سمت رفتم تا بلندش کنم.

این پدر نگران ادامه داد: چند لحظه بیشتر طول نکشید اما به محض اینکه به سمت سرسره بزرگتر برگشتم از آرین خبری نبود، به قدری هول کرده بودم که نمی‌توانستم درست فکر کنم و بی‌اختیار این طرف و آن طرف می‌دویدم و آرین را صدا می‌زدم. اما خبری از او نبود. با صدای بلند‌تر صدایش زدم، همین باعث شد بقیه مردم که در پارک بودند، دورم جمع شوند. من مشخصات و لباسی را که تن آرین بود، به همه گفتم تا برای یافتن بچه به من کمک کنند، اما از آرین خبری نبود. فقط حدود 15 دقیقه در پارک بودیم که این اتفاق‌ها رخ داد و بعد از آن هر چه جست و جو کردیم بی‌فایده بود.

این مرد در ادامه گفت: سرانجام وقتی از جست و جو و یافتن آرین ناامید شدیم، با پلیس تماس گرفتم و خبر گم‌شدن پسرم را به 110 اعلام کردم. ماموران پلیس هم به پارک شهر آمدند اما هیچ اثری از آرین نبود.

با طرح شکایت این پدر نگران که حکایت از ناپدید شدن آرین داشت، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. در نخستین گام آنها به بازبینی دوربین‌های مداربسته پارک پرداختند. تصاویر دوربین‌ها نشان داد کودک، فارغ از اتفاقاتی که در اطرافش در حال رقم خوردن بود به سمت بیمارستان فیاض‌بخش در حرکت کرده و در حالی‌که سرش را  پایین انداخته، آهسته به راه خودش ادامه می‌دهد، اما در یک نقطه از  مسیر، دیگر دوربینی نبود تا بتوانند رد کودک خردسال را بزنند.

در ادامه تحقیقات ماموران اداره آگاهی به استعلام از کلانتری‌ها، مراکز درمان و بهزیستی پرداختند اما تا این لحظه رد و نشانی از آرین بدست نیامده است. در حال حاضر هم خانواده آرین نگران و دلواپس پسر خردسال خود هستند و از مردم می‌خواهند اگر او را دیده‌اند یا ردی از او دارند با پلیس 110 تماس بگیرند و آنها را از سرنوشت پسرشان باخبر کنند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا