اخبار روز

این مرد زنان را برای جرایم خشن به محل قرار می‌کشاند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد تبهکار خبر داد و گفـت: با دستور قضائی عکس چهره‌باز متهم برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی منتشر شده است.

به گزارش سایت جنایی، سردار کارآگاه علی ولیپور گورزی گفت: با وقوع سرقت‌های سریالی موتورسیکلت در معابر سطح شهر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به صحنه‌های وقوع جرم آمده و پس از شناسایی موتورسیکلت‌های شهروندان آنها را سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند،  متذکر شد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را در جنوب پایتخت شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی به سرقت موتورسیکلت و دیگر جرائم متعدد در خیابان‌های تهران اعتراف کرده است، افزود: در تحقیقات مقدماتی کارآگاهان مشخص شد متهم دیگر جرائمی از جمله کلاهبرداری، سرقت به عنف و اخاذی از بانوان مرتکب شده است.

سردار کارآگاه ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در ادامه متوجه شدند، متهم با شگردهای مجرمانه با بانوان سالخورده و اتباع غیر ایرانی در مکان‌های خلوت قرار ملاقات گذاشته و با خشونت اقدام به سرقت به عنف کرده است همچنین وی موتورسیکلت‌های مسروقه را نیز فروخته که در ادامه تجسس‌ها وسایل نقلیه کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زویای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت و با دستور قضائی عکس چهره‌باز متهم برای شناسایی سایر شکات احتمالی منتشر شده است.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا