اخبار روز

باج‌خواهی ۷ میلیاردی ۲ مامور قلابی از یک چشم‌پزشک

شکایت مرد چشم‌پزشک باعث شد نقشه اخاذی 2 مامور قلابی نقش بر آب شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ مامور قلابی که قصد داشتند ۷ میلیارد ریال از پزشکی در محدوده سعادت آباد تهران کلاهبرداری کنند، خبر داد.
به گزارش سایت جنایی، سردار علی ولی پور گودرزی گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای مبنی بر اینکه ۲ شخص با مراجعه به مطب پزشکی در محدوده سعادت آباد مبلغ ۷ میلیارد ریال برای چشم‌پوشی به تخلفات پزشکی پیشنهاد داده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: در محل کارم مشغول ویزیت بیماران بودم که ۲ مرد تقریبا میانسال که خود را بازرس معرفی می‌کردند با نشان دادن سلاح گرم مشغول بررسی پرونده بیماران شدند و در نهایت ادعا کردند من مرتکب تخلفات پزشکی شده‌ام و مبلغ ۷ میلیارد ریال به ازای چشم‌پوشی از تخلفات پزشکی پیشنهاد کردند و منتظر تماس آنها هستم تا مبلغ درخواستی‌شان را بپردازم.
این مقام انتظامی اعلام کرد: کارآگاهان در گام نخست راهی محل وقوع جرم شدند و در بازبینی دوربین‌های مداربسته در محدوده جغرافیای جرم موفق شدند مشخصات ظاهری متهمان را به دست آوردند و با تطبیق چهره متهمان با آلبوم مجرمان حرفه‌ای در نهایت هویت هر ۲ متهم شناسایی شد.
وی گفت: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند و تردد آنان را تحت کنترل درآوردند و در ادامه شاکی و کارآگاهان منتظر تماس تلفنی ماموران قلابی شدند.
سردار گودرزی اعلام کرد: با کنترل هر دو متهم، ماموران قلابی هنگام دریافت مبالغ اعلامی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در بررسی‌های بیشتر از متهمان و خودروی آنان تعدادی تجهیزات نظامی از جمله یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا