اخبار روزخبر اصلی

بازداشت زنی که از روی بیکاری ۲۷۶۱ بار با مرکز فوریت‌ها تماس گرفت

زن مزاحم بعد از دستگیری اعلام کرد، چون احساس تنهایی می‌کرده این تماس‌ها را برقرار کرده زیرا می‌خواسته یک نفر با او صحبت کرده و به او توجه کند.

پلیس ژاپن اعلام کرد، یک زن ۵۰ ساله را که طی سه سال ۲۷۶۱ تماس کاذب با مرکز فوریت‌ها برقرار کرده بود، دستگیر کرد.
به گزارش سایت جنایی، رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند، این زن که هیروکو تاگامی نام داشته و در شهر ماتسودا در شرق توکیو زندگی می‌کند طی دو سال و ۹ ماه گذشته به طور مرتب از خانه‌اش و از نقاط دیگر شهر با مرکز فوریت‌های پلیس تماس می‌گرفته است.
او بعد از دستگیری اعلام کرد، چون احساس تنهایی می‌کرده این تماس‌ها را برقرار کرده زیرا می‌خواسته یک نفر با او صحبت کرده و به او توجه کند.
این زن بین اوت ۲۰۲۰ تا مه ۲۰۲۳ بارها و بارها اعلام آتش‌سوزی کرده یا ادعا کرده که دچار درد شدید معده شده و درخواست آمبولانس می‌کرده است. او چندین بار هم گفته بود مقادیر زیادی دارو خورده است یا اینکه درد شدیدی در پایش احساس می‌کند و…، ولی وقتی آمبولانس به خانه‌اش می‌رسید او حاضر نمی‌شد با آنها به بیمارستان برود و می‌گفت: من سوار آمبولانس نمی‌شوم، اصلا من نبودم که با شما تماس گرفتم.
وی با اینکه چندین بار از سوی مسئولان امدادی اخطار دریافت کرده بود همچنان به تماس‌هایش ادامه داد تا آنکه پلیس مجبور شد او را دستگیر کند.
بر اساس ارزیابی‌های موجود حدود ۱.۵ میلیون ژاپنی در این کشور احساس تنهایی می‌کنند که با شیوع ویروس کرونا این تنهایی شدیدتر هم شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا