اخبار روز

بازداشت عامل قتل کارمند پمپ بنزین

شرور سطح یک تهران که چندی قبل در جریان درگیری بر سر بنزین زدن، کارمند پمپ بنزین را به قتل رسانده بود، سرانجام به دام افتاد. یکی از همدستانش هم هنگام خروج غیرقانونی از مرز ترکیه با شلیک پلیس ترکیه جان باخت.
به گزارش روزنامه جوان،‌ روز سه‌شنبه چهارم مهر‌ماه امسال به مأموران پلیس تهران خبر یک درگیری خونین در پمپ‌بنزین خزانه گزارش شد و آن‌ها راهی محل شدند. مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل سه پسر جوان با کارمند پمپ‌بنزین درگیر شده و او را با ضربات چاقو زخمی کرده و با خودروی پژو ۲۰۶ از محل گریخته‌اند.
تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت که تیم پزشکی اعلام کرد مرد جوان بر اثر شدت خونریزی فوت کرده است. بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

شرور سابقه‌دار
بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد سه پسر شرور که دختر جوانی هم همراهشان بود با کارمند پمپ‌بنزین درگیر می‌شوند و او را با چاقو می‌زنند. مأموران پلیس در بررسی‌های بعدی هویت عاملان قتل را شناسایی کردند که مشخص شد راننده خودرو به نام منصور فلافل از اوباش سطح یک تهران است که علاوه بر درگیری و شرارت، سابقه تجاوز هم در پرونده‌اش ثبت شده است. همچنین مأموران هویت دو متهم دیگر به نام کامیار برادر ناتنی منصور و بهنام دوست وی را هم شناسایی کردند. در‌حالی‌که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت به مأموران پلیس خبر رسید کامیار و بهنام به ترکیه گریخته‌اند و بهنام از ترکیه در حال فرار به سمت آلمان بوده که هدف گلوله پلیس قرار گرفته و کشته شده است.
بررسی‌ها حکایت از آن داشت پدر و مادر منصور و کامیار از قاچاقچیان سابقه‌داری هستند که از افغانستان موادمخدر به ترکیه ترانزیت می‌کنند و الان هم در یکی از شهر‌های ترکیه ساکن هستند.
در تحقیقات بعدی مشخص شد منصور فلافل و دختر مورد علاقه‌اش هم آن روز به مرز رفته بودند، اما وقتی متوجه می‌شوند بهنام با شلیک گلوله کشته شده از ترس دوباره به تهران برمی‌گردند و پس از آن منصور به افغانستان می‌گریزد.

بازداشت متهم اصلی
با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران تلاش برای دستگیری متهم را آغاز کردند تا اینکه چند روز قبل فهمیدند منصور از افغانستان به تهران بازگشته است. بنابراین مخفیگاهش را شناسایی و او را بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها به قتل کارمند پمپ‌بنزین با همدستی برادر ناتنی و دوستش اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: «آن روز همراه دختر مورد علاقه‌ام بودم و برای زدن بنزین به پمپ‌بنزین رفتم، اما کارت سوخت نداشتم. به برادرم زنگ زدم و خواستم برای من کارت سوخت بیاورد. او همراه دوستمان بهنام آمد، اما کارت سوخت را نیاورده بود. آن‌ها مست بودند و کارت سوخت پیرمردی را که در حال بنزین زدن بود، برداشتند که کارمند پمپ‌بنزین به ما اعتراض کرد و برادرم و بهنام با او درگیر شدند. من هم به کمک آن‌ها رفتم و نمی‌دانم در درگیری چاقوی چه کسی باعث مرگ مقتول شد.»
فرار
وی ادامه داد: «پس از حادثه فرار کردیم تا اینکه به ما خبر دادند کارمند پمپ‌بنزین فوت کرده است. از ترس تصمیم گرفتیم به ترکیه فرار کنیم تا از آنجا با کمک پدر و مادرمان از خانواده مقتول رضایت بگیریم. وقتی به مرز رفتیم، مأموران پلیس ترکیه بهنام را زدند، اما کامیار موفق به فرار شد، من و دختر مورد علاقه‌ام هم از ترس به تهران برگشتیم. در تهران پلیس در تعقیب من بود، برای همین به افغانستان پیش دوستان پدرم رفتم، اما در آنجا قاچاقچیان مرا قال گذاشتند و وقتی پول‌هایم تمام شد دوباره به ایران برگشتم و حتی چند باری هم به مرز ترکیه رفتم تا پیش پدر و مادرم بروم، اما موفق نشدم تا اینکه دستگیر شدم.»
متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. همزمان با ادامه تحقیقات، پلیس در تلاش است تا همدست فراری او را در کشور ترکیه بازداشت کند و به ایران بازگرداند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا