اخبار روزخبر اصلی

بازگشت از یک قدمی مرگ با 10 ضربه چاقو، انگیزه مرموز از حمله خشن به مرد معتاد

مرد معتاد که با وجود وارد شدن ضربات متعدد چاقو از مرگ جست، از دوستان معتاد خود به خاطر ضرب و جرح و سرقت اموالش شکایت کرد.

به گزارش سایت جنایی، رسیدگی به این پرونده اوایل هفته گذشته در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. در روز حادثه مردی به مرکز فوریت های پلیس 110 تهران زنگ زد و گفت: از خانه ام در ساختمانی مسکونی که در جنوب تهران است بیرون می آمدم تا سر کار بروم، اما سر و صدای عجیبی از خانه همسایه شنیدم. فردی کمک می خواست و باعث شد با پلیس تماس بگیرم. می ترسم بلایی سرش آمده باشد چون هر چه زنگ می زنم کسی در خانه اش را باز نمی کند.

در پی این تماس گروهی از ماموران به محل اعزام شدند اما قبل از رسیدن دو نفر که چاقو به دست بودند، از خانه بیرون آمدند و فرار می کنند.

در ادامه ماموران با ورود به محل حادثه با پیکر خون آلود مرد 25 ساله ای روبرو شدند که مستاجر آن واحد بود. مرد جوان که براثر ضربه های چاقو به شدت زخمی شده بود در اتاق افتاده و وسایل خانه اش هم به شدت بهم ریخته بود که حکایت از نیت سرقت مهاجمان خبر می داد.

در ادامه مرد زخمی به بیمارستان برده شد و در شرایطی که اصلا حال خوبی نداشت با تلاش پزشکان زنده ماند.

این مرد وقتی مورد تحقیق پلیس قرار گرفت، گفت: من مواد مصرف می کردم و برای خرید با دو نفر دوست شده بودم که به خانه ام رفت و آمد داشتند. آن روز هم برای مصرف مواد شیشه به خانه ام آمدند اما بعد از مصرف شیشه دو نفری مرا کتک زدند و یکی از آنها با چاقو به من حمله کرد و ضرباتی به من زد، بعد هم مقداری پول که در خانه داشتم سرقت کرد و فراری شدند.

هر دو متهم در جریان تحقیقات پلیسی بازداشت شدند. مردی که 10 ضربه چاقو به شاکی زده بود در اعترافش گفت: شش ماه قبل یک میلیون تومان به شاکی دادم اما او پولم را پس نداد. به همین خاطر به بهانه مصرف شیشه به خانه اش رفتیم و بعد از کتک زدن می خواستم پولم را بگیرم اما او داد و بیداد کرد و مجبور شدم با چاقو بزنمش. اما فکر نمی کردم به این روز بیفتد و تا حد مرگ پیش برود فقط می خواستم او را زخمی کنم که مقاومت و داد و فریاد نکند .

در حال حاضر هر دو متهم بازداشت شده تحت نظر ماموران پلیس هستند تا تحقیقات از آنها ادامه یابد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا