اخبار روز

بازی دختر اردنی با تلفن همراه پدرش به قیمت قتل او تمام شد

آثار بیش از ۲۵ ضربه چاقو در بدن این دختر بچه مشاهده می‌شود که اکثر آنها به ناحیه سینه و شکم برخورد کرده و چند ضربه هم در بخش‌های دیگر بدن به چشم می‌خورد.

یک مرد اردنی که از دست زدن دخترش به تلفن همراهش عصبانی شده بود او را با ۲۵ ضربه چاقو از پای در آورد.
به گزارش سایت جنایی، رسانه‌های عربی اعلام کردند پلیس اردن مردی را که با ۲۵ ضربه چاقو به دخترش باعث مرگ وی شده بود بازداشت کردند.
یک منبع قضایی مطلع از این پرونده اعلام کرد، قربانی دختری ۱۵ ساله است که به خاطر بازی با تلفن همراه پدرش باعث عصبانیت او شده و جان خود را زیر ضربات چاقوی وی از دست داد.
در این حادثه که در منطقه کفر راکب واقع در شمال اردن رخ داد، دختر بچه بعد از یک مهمانی در منزل مادربزرگش به خانه برگشته بود که پدرش متوجه شد او با تلفن همراهش بازی کرده است. همین کار کافی بود تا پدر عصبانی دخترش را زیر ضربات چاقو از پای در آورد.
به گفته این مقام قضایی، آنچه بازجویان را بیش از مساله قتل متعجب کرده، توجیه پدر در رابطه با دست زدن بدون اجازه دخترش به موبایلش به عنوان انگیزه قتل است.
یک منبع در پزشکی قانونی هم اعلام کرد، آثار بیش از ۲۵ ضربه چاقو در بدن این دختر بچه مشاهده می‌شود که اکثر آنها به ناحیه سینه و شکم برخورد کرده و چند ضربه هم در بخش‌های دیگر بدن به چشم می‌خورد.

4/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا