اخبار روزخبر اصلی

بلای مرگباری که سر دختر جوان در پیاده‌رو آمد

راننده خواب وارد پیاده‌رو شد، به دختری کوبید و او را کشت.

دختری جوان در پیاده‌رو در حال حرکت بود که ناگهان یک وانت به او کوبید و باعث مرگش شد.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن در استودیوی پلیس پایتخت گفت: متاسفانه جمعه این هفته یک تصادف دردناک را در محدوده بزرگراه شهید سلیمانی – دورگرد کرمان داشتیم که برای خود ما نیز تامل برانگیز و واقعا باعث تاسف گردید .
وی بیان داشت: این تصادف در ساعت 8 صبح جمعه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی – دورگرد کرمان روی داد که متاسفانه یکدستگاه وانت پیکان با دختر خانمی که آماده رفتن به محل کار و در پیاده‌رو ایستاده و منتظر آمدن دوستان خود بود، برخورد کرد.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پیاده رو جایی است که عابر پیاده باید در آن احساس امنیت کند و در اصل متعلق به عابرین پیاده است.
سرهنگ جوانبخت افزود: راننده این وانت فاقد گواهینامه و در هنگام تصادف کاملا خواب بوده و در هنگام مواجه با خطر هیچ گونه عکس ‌العملی مانند آثار انعکاسی خط ترمز و یا حتی چرخاندن فرمان هم نداشته است که نشان دهد راننده در هنگام تصادف حواسش جمع بوده است.
وی گفت : هیچ یک از این اتفاقات نیافتاده و خودرو از اختلاف سطح عبور کرده و در پیاده رو متاسفانه این دختر خانم جوان را زیر گرفته که دختر جوان بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا