چند رسانه ای

بیوگرافی کامل الیکا ناصری بازیگر نقش صبا در سریال مرداب

الیکاناصری بازیگر جوان و نوظهور سینمای ایران است که در سریال مرداب نقش صبا را بازی کرده است.

الیکا ناصری پیش از بازی در سریال مرداب با سریال یاغی به دوربین معرفی شد. او در سریال یاغی نقش ابرا را بازی می کرد. دختری که یک کشتی گیر عاشق او شده بود.

الیکان ناصری در دهه 80 به دنیا آمده است. او بازیگری را از کودکی آغاز کرد. اولین نقش الیکا ناصری در فیلم بهروز شعیبی بود. الیکا ناصری در سال 1388 در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کرد. البته در آن زمان کودک بود و نتوانست استعداد خود را به نمایش بگذارد.

الیکا ناصری و علی شادمان 1

الیکا ناصری البته بازیگر تئاتر است و از تئاتر به سمت سینما حرکت کرده است. حضور موفق او در دو سریال پر مخاطب ، چهره لطیف و بازی گیرایی که از خود نشان داد باعث شده تا منتقدان آینده درخشانی را برای این استعداد نوظهور سینما پیش بینی کنند.

ابرا در سریال یاغی

الیکا ناصری در سریال یاغی نقش ابرا را بازی کرد. او نقش مقابل علی شادمان را بازی می کرد.   دختری که خانواده اش قصد مهاجرت به آلمان را دارند اما او عاشق جوانی به نام جاوید با بازی علی شادمان که از طبقه پایین جامعه است  ، در این میان اصرار مادر ابرا برای بردن او به آلمان باعث خودکشی ابرا می شود و….

الیکا ناصری و علی شادمان

صبا در سریال مرداب

الیکا ناصری در سریال مرداب نیز بازی کرده است او در این سریال با امیرجعفری ، ستاره پسیانی ، مجتبی پیرزاد و یسنا میرطهماسب بازی کرده است.

الیکا ناصری در سریال مرداب نقش صبا را بازی می کند، دختر زنی به نام خاتون که مادرش قربانی مافیا شده و حالا خودش در دام مردی است که زمانی عاشق مادرش بوده است.

صبا ، عاشق جوانی به نام کیوان است که در پرورشگاه بزرگ شده است و زندگی سختی دارد ، صبا می خواهد خودش و کیوان را از مافیا جدا کند اما باید دید آیا کیوان در این راه به صبا کمک می کند؟

 

4.2/5 - (18 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا