اخبار روزسینما و ادبیات

بیوگرافی کامل محمد امین شعرباف بازیگر نقش آرمان در سریال شریک جرم

محمد امین شعر باف بازیگر جوانی است که در سریال شریک جرم نقش آرمان را بازی کرده است. او پیشتر در سریال قورباغه درخشیده بود.

به گزارش سایت جنایی ؛محمد  امین شعرباف از جمله بازیگرانی است که دوست ندارد درباره زندگی خصوصی‌اش زیاد صحبت کند. درباره او می‌دانیم که متولد اواسط دهه 70 است و یکی از بازیگرانی است که به هومن سیدی علاقه زیادی دارد.

محمدامین شعرباف اولین بار با بازی در سریال قورباغه نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. او بعد از بازی در این سریال در سریال نوبت لیلی هم نقش آفرینی کرد و در سومین حضور موفق خود در سریال شریک جرم بازی کرده‌است.

amin sharabaf in the frog

آرمان در سریال شریک جرم

محمد امین شعرباف در سریال شریک جرم نقش آرمان را بازی می‌کند. وکیل جوانی که دوست دارد یک شبه ره صد ساله برود و در این میان گول دختری به نام نسرین با بازی مهتاب ثروتی را می‌خورد و عاشق او می‌شود.

سریک شریک جرم سریالی در ژانر معمایی است و درباره یک باند قاچاق دختران است.

سارا بهرامی ، سجاد بابایی ، المیرا دهقانی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

زندگی خصوصی محمد امین شعرباف

محمد امین شعرباف علاوه بر بازیگری به ادبیات هم علاقه زیادی دارد و گاهی شعر هم می گوید. او هنوز ازدواج نکرده اما وضعیت خانوادگی او خبری در دست نیست. محمد امین شعرباف از جمله بازیگرانی است که در صفحه مجازی‌اش درباره زندگی خصوصی‌اش صحبت نمی‌کند و کارهایش را به اشتراک می‌گذارد. او علاقه زیادی به هومن سیدی دارد و دوستی نزدیکی هم با او دارد. اولین کار محمدامین شعرباف در سریال قورباغه با هومن سیدی بود. او خود را شاگر هومن سیدی معرفی کرده است.

او حالا در سریال شریک جرم بسیار خوش درخشیده  و یکی از بازیگران اصلی آن است. باید دید پس از این موفقیت محمد امین شعرباف زندگی حرفه ای خود را چطور ادامه می‌دهد.

4.2/5 - (10 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا