اخبار روز

تحقیقات جنایی برای رازگشایی از مرگ مرموز دختر 13 ساله

زن و مردی ناشناس که پیکر دختر نوجوان را به بیمارستان رساندند، تحت تعقیب قرار گرفتند.

تحقیقات جنایی برای شناسایی افرادی که پیکر بی‌جان نوجوانی 13 ساله را به بیمارستان رسانده‌اند، آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، بازپرس وحید ناصری ، بازپرس شعبه چهار دادسرای جنایی تهران دستور شناسایی و دستگیری زن و مردی را که پیکر نوجوان 13 ساله را به بیمارستانی در شهرک غرب رسانده‌اند صادر کرد و همچنین به ماموران اداره ویژه قتل پلیس آگاهی و پزشکی قانونی دستور داد تحقیقات دقیق‌تر در مورد این پرونده انجام بدهند.

زن و مردی که این دختر نوجوان را به بیمارستان برده‌، مدعی شده بودند، دایی و خاله او هستند. آنها گفته بودند دختر نوجوان در استخر دچار حادثه شد.

آنها مدعی شده بودند او را در حالی که هنوز نفس می‌کشید به اورژانس بیمارستان آورده‌اند، اما بررسی‌های کادر درمان بیمارستان حکایت از آن داشت که او قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخته است.

با شروع رسیدگی جنایی به پرونده مشخص شد زن و مرد ناشناس با ثبت شماره اشتباه در پرونده پذیرش متوفی به سرعت بیمارستان را ترک کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات پدر دختر نوجوان شناسایی شد و گفت: من و مادر دخترم از هم جدا شده ایم. سه ماه پیش همسر سابقم فرزندمان را با خود برد و در حالی که قرار بود او را برگرداند دخترم را پیش من نیاورد. به همین دلیل من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است و اصلا نمی‌دانم زن و مردی که دخترم را به بیمارستان آورده‌اند واقعا اقوام همسرم بوده‌اند یا نه.

با بدست آمدن این نتایج بازپرس جنایی دستور احضار مادر  دختر فوت شده را صادر کرد تا پاسخ دهد؛ در زمان حادثه منجر به مرگ کجا بوده، افرادی را که دختر را به بیمارستان آورده‌اند می شناخته یا خیر و دختر نوجوان نزد آنها چه می‌کرده است؟

همچنین دستور بازبینی فیلم‌های بیمارستان برای شناسایی هویت زن و مرد ناشناس صادر شده است.

همچنین بازپرس جنایی دستور داد جسد به پزشکی قانونی فرستاده شد تا علت اصلی مرگ مشخص و آزمایش‌های سم شناسی نیز انجام شود.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا