اخبار روزخبر اصلی

تعرض مرد شیاد به زنان فریب خورده

یک کلاهبردار حرفه‌ای که بعد از اغفال زنان به خانه آنها می‌رفت و ضمن سرقت آنان را مورد تعرض قرار می‌داد، دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اوایل خرداد ماه سال جاری با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان و وصول شکایت مالباختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند متهم با سوژه‌یابی و آشنایی با مالباختگان که اکثر آنان از بانوان بودند، با سواستفاده از اعتمادشان به منزل آنها می‌رفت و پس از سرقت لوازم باارزش مانند گوشی، طلا و … به آنها تجاوز می‌کرد و سپس متواری می‌شد.

به گفته این مقام انتظامی یکی از شاکیان پس از مراجعه به اداره پنجم پلیس آگاهی اظهار داشت؛ متهم در یکی از شبکه‌های مجازی پس از آشنایی و جلب اعتماد او با وسوسه کردن وی برای دریافت سود در ازای گرفتن کارت ملی به منزل وی مراجعه کرده و سپس با تهدیدی او، اموال باارزش را به سرقت برده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان در گام بعدی با توجه به اهمیت موضوع با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم و روش‌های میدانی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و به اداره پنجم آگاهی پایتخت انتقال دادند. متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرم علیه خود شد، اما در ادامه با وجود مستندات موجود ناگذیر لب به اعتراف گشود و به تمام جرم‌های خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه از متهم تعدادی سلاح سرد کشف و تاکنون تعداد ۸ شاکی موفق به شناسایی متهم شده‌اند، خاطرنشان کرد: متهم با قرار قانونی از سوی مراجع قضائی برای شناسایی سایر شکات در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

3/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا