اخبار روز

تهدید به قتل و اخاذی برای 100 سکه طلا

متهمان گفتند: پس از اطلاع از اینکه شاکی اوضاع اقتصادی خوبی دارد به طمع دریافت100 سکه طلا وی را تهدید به قتل کردیم.

فرمانده انتظامی کوار استان فارس گفت: 2 نفر که با تهدید اسلحه قصد اخاذی 100 سکه از یک شهروند داشتند، دستگیر و روانه دادسرا شدند.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ سیدرحمان هاشمی بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر تهدید به قتل و اخاذی توسط 2 نفر ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: طی بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی ناشناس بوسیله تلفن همراه با شاکی تماس و ضمن تهدید به قتل خود و پسرانش و درخواست 100 سکه کرده و به سمت خانه آن نیز با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی کرده است.
فرمانده انتظامی کوار ادامه داد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات تخصصی، موفق شدند در عملیاتی هدفمند و غافلگیرانه، عامل تهدید و همدستش را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
سرهنگ “هاشمی” تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، اعلام داشتند پس از اطلاع از اینکه شاکی اوضاع اقتصادی خوبی دارد به طمع دریافت100 سکه طلا وی را تهدید به قتل کردیم که قبل از رسیدن به هدف پلید خودمان، توسط پلیس دستگیر شدیم.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهمان 2 قبضه اسلحه کلاش و شکاری و مقداری مهمات مربوطه قاچاق کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا