اخبار روزخبر اصلی

تهدید شیطانی دختر جوان بعد از دوستی اینترنتی

پسر جوانی که در فضای مجازی با وعده ازدواج، دختری را اغفال کرده و با عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی، به او پیشنهاد بی‌شرمانه داده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، در پی مراجعه و اعلام شکایت دختری مبنی بر اینکه فردی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کرده و صفت‌های ناشایستی را به وی نسبت داده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

شاکی در شکایت خود گفت دریکی از شبکه‌های اجتماعی با فردی غریبه که پیام دوستی برای‌م می‌فرستاد آشنا شدم و پس از اینکه مدتی به صورت مجازی با هم درارتباط بودیم به او اعتماد کردم و عکس‌های خصوصی خودم را برایش ارسال می‌کردم. چند روز بعد از این ماجرا با پیام عجیبی از وی روبه‌رو شدم. او به من پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای داد و گفت اگر به خواسته‌اش پاسخ منفی بدهم عکس‌هایم را در فضای مجازی منتش رخواهد کرد و  وقتی به او جواب منفی دادم کارش را عملی کرد و عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر کرد.

با اقدامات فنی وشیوه وشگردهای خاص پلیسی، فرد خاطی در استان مازندران مورد شناسایی قرارگرفت و با هماهنگی مقام قضایی‌ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم در بازجویی‌های اولیه، منکر بزه ‌ارتکابی می‌شد ولی پس از روبه‌رو شدن با مستندات، معترف شد از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با شاکی پرونده آشنا شده و پس از جلب اعتماد آنها به بهانه آشنایی و ازدواج، پس از دریافت تصاویر خصوصی و با تهدید به انتشار آن، قصد اخاذی را داشته که توسط پلیس فتا استان مازندران دستگیر شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا