اخبار روز

تیراندازی خیابانی؛ ادامه کل‌کل و کری‌خوانی 2 گروه

تحقیقات جنایی از مردی که هدف گلوله قرار گرفته و مدتی در کما بود تا بهبود نسبی او در شاخه‌های دیگر ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت جنایی، کمتر از یک هفته پیش مردی که قفسه سینه‌اش مجروح شده بود، به یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران رسانده شد.

کادر درمان بیمارستان پس از بررسی اولیه و اقدامات درمانی ماموران مستقر در بیمارستان را در جریان ماجرا قرار دادند، چرا که مرد مجروح مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. پس از آن بود که جوانی که مرد مجروح را به بیمارستان برده بود از سوی ماموران مورد سوال قرار گرفت و گفت: مجروح، دوست من است و در تیر اندازی که اتفاق افتاد قفسه سینه‌اش گلوله خورد. من که دیدم دوستم بدجور زخمی شده تصمیم گرفتم او را با ماشین خودم به بیمارستان بیاورم.

ماموران در ادامه با او به محل پارک خودرواش رفتند و در بازرسی خودرو یک قبضه کلت کمری پیدا کردند که به نظر می‌رسید گلوله‌ای که از آن شلیک شده است.

پسر جوان شلیک به دوستش را انکار کرد و گفت: وقتی همراه دوستم به بیمارستان آمدم چون نگران بودم اتفاقی بیفتد، ماشینم را دورتر پارک کردم و سوییچ را در کنار ماشین جاسازی کردم احتمالا یکی از آنهایی که به ما تیراندازی کرده من را هنگام جاسازی سوییچ دیده و برای اینکه من را متهم جلوه دهد اسلحه را در ماشینم گذاشته است.

این در حالی بود که جوان مجروح با وجود اقدامات پزشکی حالش رو به وخامت گذاشت و در نهایت به کما رفت. به این ترتیب پسری که او را به بیمارستان برده بود بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: من اصلا  کلت کمری نداشتم به نظرم همان‌هایی که شلیک کرده‌اند اسلحه را در ماشینم گذاشته‌اند.

او در مورد دلیل این اتفاق هم گفت: ما دو گروه بودیم و من و دوستم در یک گروه قرار داشتیم. افرادی که به دوستم شلیک کرده‌اند، با ما کری‌خوانی داشتند. البته دوستم بیشتر درگیر ماجرا بود. حتی یکبار به خاطر آدم‌ربایی از این افراد شکایت کرد که پرونده آن در دادسرا جنایی باز است.

او در مورد تیراندازی هم گفت: من با دوستم می‌رفتیم که ناگهان افرادی به ما حمله کردند و تیر اندازی شد که یکدفعه دوستم گلوله خورد.

چند روز بعد از این ماجرا جوان مجروح وضعیت پایداری پیدا کرد و از کما بیرون آمد اما هنوز قادر به صحبت کردن نیست و مراقبت‌های ویژه پلیس از او ادامه دارد تا پس از بهبود مورد بازجویی قرار گیرد.

همچنین در حال حاضر ماموران پلیس به دستور بازپرس عظیم سهرابی ماموریت یافته‌اند تصاویر دوریبن‌های مدار بسته موجود در محل درگیری را مورد بررسی قرار دهند .

این در حالی است که شکایت قبلی جوان مجروح حکایت از آن دارد که او  افرادی را به آدم ربایی متهم کرده و گفته بود: من و افرادی با هم کری خوانی و کل کل داشتیم. آنها مدعی بوند  من پشت چند نفرشان حرف‌هایی زده‌ام. به همین خاطر از من کینه به‌دل گرفتند و یک روز به زور مرا سوار ماشینی کردند. بعد هم چند کوچه آن طرف‌تر من را پیاده کردند که مثلا از من زهر چشم بگیرند و در کل کل کم نیاورده باشند.

جوان مجروح پیش از ماجرای تیراندازی چند نفر را هم به عنوان مظنون معرفی کرده بود. در حال حاضر مظنونان تحت تعقیب قرار دارند تا از آنها تحقیق شود.

4/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا