اخبار روزخبر اصلی

تیراندازی مرگبار در انتقام قتل برادر

مردی که با وعده پرداخت میلیاردی به قاتل اجاره‌ای جان فردی را گرفته  بود، پس از گذشت چهار سال از تیراندازی مرگبار به دست برادر مقتول به قتل رسید.

به گزارش سایت جنایی، ماجرای قتلی که به دلیل انتقام‌گیری اتفاق افتاده است به حدود چهار سال پیش بازمی‌‌گردد. در درگیری مسلحانه‌ که روز هفتم مرداد سال ۱۳۹۹ بین سرنشینان دو خودروی خارجی در خیابان سعادت آباد تهران رخ داد، یک نفر هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

شاهدان عینی ماجرا گفتند سرنشینان دو خودروی سوناتا و جک مشکی با هم درگیر شدند و راننده سوناتا هدف گلوله قرار گرفت.

پس از شروع تحقیقات پلیسی، در کمتر از ۳ روز ۱۵ متهم دستگیر شدند و مشخص شد دو طرف درگیری با هم اختلاف و درگیری داشتند. ماموران در حال تحقیقات و دنبال کردن سرنخ‌ها بودند که با گذشت ۲۴ روز پسر مجروح روی تخت بیمارستان جان باخت و مدت کوتاهی پس از آن ضارب او که در بین دستگیر شدگان بود اعتراف کرد برای این کار اجیر شده و دستمزد میلیاردی گرفته است.

بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد مقتول که فرامرز نام داشت، با دو برادری که ساکن اسلامشهر بودند، اختلاف داشت. فرامرز نمایشگاه خودرو داشت و مدتی قبل با دختر جوانی آشنا شده بود اما این دوستی زمان زیادی طول نکشید و به خاطر اختلافاتی که بین‌شان رخ داد دختر جوان با او قطع رابطه کرد.

بعد از آن فرامرز متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش با جوانی به نام میلاد دوست شده است. فرامرز در ادامه متوجه شد آن دختر به جشن تولد میلاد در فشم رفته است.

بنابراین فرامرز با دوستانش راهی فشم شد و وقتی دختر مورد علاقه‌اش را کنار میلاد دید با عصبانیت میلاد و برادرش را تهدید کرد و گفت به‌زودی از شما انتقام می‌گیرم. تهدیدهای فرامرز باعث تشدید درگیری بین او و میلاد شد و در جریان درگیری دست برادر میلاد با زخم چاقو شد.

به این ترتیب میلاد و برادرش کینه فرامرز را به دل گرفتند و تهدید او را فراموش نکردند، تا جایی که نقشه قتل او را کشیدند. آنها سراغ خلافکار سابقه‌داری به نام اردشیر رفتند که کلکسیونی از جرایم را در پرونده داشت. دست آخر قرار ‌شد اردشیر در ازای دریافت ۲ میلیارد تومان فرامرز را بکشد. حتی دو برادر مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت به او دادند و قرار بود مابقی پول را بعد از قتل پرداخت کنند.

کمتر از ۲۴ ساعت بعد از جشن تولد فشم در، آنها در منطقه سعادت‌آباد با هم قرار گذاشتند و درگیری بین سرنشینان خودروی سوناتا که فرامرز یکی از سرنشینان آن بود و خودروی جک مشکی که میلاد و برادرش و اردشیر سوار آن بودند آغاز و منجر به قتل شد.

در جریان بررسی‌ها مشخص شد، میلاد،‌ برادرش و اردشیر پس از مجروح کردن فرامرز او را سوار خودروی جک مشکی‌شان کرده و یک ساعت و نیم در سطح شهر گرداندند و حتی برای انتقام صورت او را هم با چاقو مجروح کردند.

اگرچه متهمان ساعتی بعد از تیراندازی در عملیاتی ویژه دستگیر شدند. اما یکی از برادرها موفق به فرار شد. حدود یک ماه بعد از ماجرای تیراندازی و مرگ فرامرز، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور انتقال متهمان به دادسرا و تحقیقات گسترده برای بازداشت متهم فراری را صادر کرد.

با دستگیری گروه‌های مختلفی از مظنونان در نهایت همه متهمان پرونده دستگیر شدند، اما این پایان ماجرا نبود چون میلاد که اردشیر را برای قتل فرامرز اجیر کرده بود، حدود شش ماه قبل با قرار قانونی آزاد شد. همین آزادی شروعی جدید برای کش‌مکش‌هایی شد که این بار برادر فرامرز را درصدد انتقام از  میلاد برآمد. برادر مقتول که میلاد را عامل مرگ برادرش می‌دانست متوجه شد میلاد آزاد شده است. به همین دلیل موضوع را با دو نفر از دوستان فرامرز مطرح کرد. او که تصمیم به انتقام داشت با دو دوست برادرش در 26 خرداد ماه امسال سوار خودروی 207 شدند و ساعت 10 و 30 دقیقه در منطقه واوان با اسلحه کلاشینکف روی ماشین فردی که او را قاتل برادرش می‌دانست آتش گشود و ماشین را پس از تعقیب و گریز به رگبار بست. در این تیراندازی میلاد و دوستش کشته شدند. پس از آن برادر فرامرز و دو دوست او به گرگان فرار کردند و تصمیم داشتند از آنجا به خارج از کشور فرار کنند که قبل از عملی کردن آخرین مرحله نقشه خود دستگیر شدند و به جرم‌شان اعتراف کردند. متهم اصلی پرونده جدید که برادر فرامرز است، دلیل این تیراندازی را آزادی فردی دانست که به باور او قاتل اصلی برادرش است،‌ چون میلاد با دادن دو میلیارد تومان قاتل را اجیر کرده بود.

در حال حاضر برادر فرامرز و دو دوست او بازداشت هستند و تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا