چند رسانه ای

جاعلان تراول چک به تله افتادند + فیلم

متهمان به جعل تراول و کلاهبرداری و پولشویی و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از 45 میلیارد ریال اعلام کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 جاعل و کلاهبردارحرفه‌ای که با پخش چک و تراول جعلی 45 میلیارد ریال پول شویی و کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ محمد گودرزی گفت: در پی دریافت خبر مبنی بر کلاهبرداری از طریق خرید در سایت های اینترنتی و ارائه چک جعلی در محله”یوسف آباد” تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم یا متهمان را تیمی از ماموران کلانتری 125 این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
وی گفت؛ ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی پی بردند متهمان اقدام به پخش چک های جعلی کرده و بدین ترتیب از کاربران فضای مجازی و مالباختگان کلاهبرداری می‌کنند. ماموران سپس در یک عملیات منسجم پلیسی متهمان را در حال خرید یک دستگاه تلفن همراه با چک جعلی دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: پس از اخذ مجوز های قضائی و بازدید از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی چک، اسکناس و مدارک هویتی جعلی کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان 57 و 59 ساله در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان با ارائه چک و اسکناس جعلی اعتراف کردند.
سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه متهمان به جعل تراول و کلاهبرداری و پولشویی اعتراف کرده اند، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از 45 میلیارد ریال اعلام کردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

4.5/5 - (2 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا