اخبار روزخبر اصلی

جدیدترین اعترافات سارق مسلح بانک شهر خیابان مولوی

سارق بانک که در آخرین روزهای سال گذشته پس از سرقت مسلحانه و گروگانگیری دستگیر شد، جزییات جدیدی از جرایم خود را فاش کرد.

به گزارش سایت جنایی، این سارق مسلح که 40 سال دارد صبح دهم اسفند سال گذشته برای سرقت وارد بانک شهر خیابان مولوی شد. ماموران پلیس پس از اطلاع از موضوع، در محل حضور یافتند و با بررسی اولیه معلوم شد سارق ماسک گذاشته و با کلاه کاموایی برای سرقت به بانک رفته و 10 مشتری و 10 نفر از پرسنل بانک را گروگان گرفته است .

سارق مسلح بعد از دزدیدن 30 میلیون تومان از صحنه جرم فرار کرد؛ اما عاقبت دستگیر شد. متهم 40 ساله روز گذشته در جدیدترین اعترافات خود گفت: در بازار تهران جوراب‌فروش بودم. سال 1400 مسلحانه موتورسیکلت سرقت کردم و مدتی به  زندان افتادم. برای سرقت از بانک هم یک ماه نقشه کشیدم تا اینکه آخرین روزهای پارسال که بانک شلوغ بود و احتمال می‌دادم پول در شعبه باشد نقشه‌ام را اجرا کردم.

این متهم همچنین گفت: دو ساعت قبل از سرقت به دو بانک دیگر رفتم؛ اما خیلی شلوغ بودند به همین خاطر منصرف شدم و پیاده راه افتادم تا اینکه بانک سوم را دیدم و تصمیم گرفتم از آنجا سرقت کردم.140 میلیون تومان به چند نفر بدهی داشتم و می‌خواستم بانک بزنم تا بدهی‌ام را بپردازم. بعد از سرقت موقع فرار یک موتورسوار را که در بانک بود، مسلحانه خفت کردم، به خیابان بردم و با موتورش فرار کردم و بعد موتور را رها کردم اما در نهایت دستگیر شدم.

در حال حاضر این پرونده ه در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران در جریان است.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا