اخبار روزخبر اصلی

جزییات تیراندازی مرگبار در غرب تهران، ماجرا اختلاف بر سر رمزارز بود

اختلاف مالی مرد چاپخانه دار و فردی که در کار معامله رمز ارز بود با تیراندازی منجر به مرگ ناخواسته شاگرد چاپخانه شد.

به گزارش سایت جنایی، 29 شهریور ماه امسال گزارش تیراندازی در حوالی پمپ بنزین جنت آباد، از طرف عابران و رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و مرکز اورژانس پزشکی 115 اعلام شد. بدنبال این گزارش، امدادگران از نزدیکی پمپ بنزین پسر 25 ساله را به بیمارستان بردند و این در حالی بود که شکم و پای جوان زخمی گلوله خورده بود و خونریزی داشت.

تحقیقات میدانی حکایت از آن داشت که پسر جوان همراه صاحبکارش در محل حادثه بود و در جریان این تیراندازی زخمی شد. صاحبکارم این جوان که شاهد ماجرا بود، در تحقیقات به ماموران گفت: چاپخانه دارم. مدتی قبل با پسری سر خرید ارز دیجیتال با او آشنا شدم و با او مراوده مالی داشتم اما به اختلاف خورده بودیم. زمان حادثه با شاگردم که موتور دارد و پیک موتوری چاپخانه هم هست به محل قرار آمدم. برای این کار هم پیشنهاد مالی خوبی به عنوان دستمزد دادم که همراهم باشد. اما در محل قرار درگیری پیش آمد و ناگهان فردی که از او طلبکار بودم ، شروع به تیراندازی کرد و گلوله‌ها به شاگردم خورد.

با شناسایی هویت ضارب کارآگاهان پلیس راهی خانه‌ این فرد شدند، اما او که قبل از رسیدن ماموران حدس زده بود که بزودی پلیس به سراغش می‌آید، فرار کرده بود.

پس از آن تحقیقات ادامه یافت و معلوم شد متهم به سمت مرزهای غربی رفته و قصد فرار از کشور را دارد.

به این ترتیب موضوع به پلیس مرزبانی اطلاع داده شد و تیمی از ماموران پلیس پایتخت هم همچنان تحقیقات خود را روی مقصد احتمالی متهم فراری متمرکز کردند.

سرانجام متهم فراری اولین روز مهر ماه گذشته در حالی که قصد خروج غیر قانونی از مرز را داشت، دستگیر شد.  این متهم به نام شایان به ماموران گفت: می‌خواستم به ترکیه بروم، اما موفق نشدم.

در همین حال خبر رسید که شاگرد چاپخانه در بیمارستان جان خود را از دست داده است. به این ترتیب شایان در حالی که با اتهام تیراندازی و خروج غیر قانونی دستگیر شده بود با اتهام قتل به تهران رسید.

آن زمان بود که موضوع مرگ شاگرد چاپخانه به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد و بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال متهم به اداره آگاهی پایتخت و تحقیق در رابطه با قتل را صادر کرد.

متهم در بازجویی‌های اولیه خطای انسانی را دلیل اصابت گلوله به مقتول اعلام کرد و گفت: اشتباهی تیر به آن پسر اصابت کرد، چون اصلا با او مشکلی نداشتم و حتی او را نمی شناختم. من می خواسته صاحبکارش را بزنم. از مرگ مقتول هم خبر نداشتم و خیلی پشیمان هستم. چون او بی گناه بود.

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا