اخبار روزخبر اصلی

جسد زن تنها، دو روز پس از قتل کشف شد/ جنایت مرموز با 7 ضربه چاقو

تحقیقات جنایی برای کشف راز قتل زنی ‌آغاز شد که جسدش را دو روز پس از کشته شدن پیدا کردند.

به گزارش سایت جنایی، جسد این زن 37 ساله ساعت دو بامداد سه‌شنبه پیدا شد و پس از آن بازپرس محمدجواد شفیعی، از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران در جریان ماجرای قتل قرار گرفت.

ماموران کلانتری 114 غیاثی که اولین گروه از ماموران حاضر در قتلگاه زن 37 ساله بودند به بازپرس گفتند: مدتی از قتل گذشته و زن با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

با این اطلاعات بازپرس شفیعی دستور حضور کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل را صادر کرد و خود نیز راهی محل شد.

با حضور تیم تحقیق جنایی مشخص شد ماموران پلیس زمانی وارد خانه زن شده‌اند که خانواده او با مراجعه به کلانتری از نگرانی خود خبر داده‌ و گفته‌اند  مدتی است از او خبر ندارند و الان هم که به در خانه‌اش رفته‌اند هر چه در می‌زنند، در را باز نمی‌کند.

بنابراین ماموران با حضور در محل و اخذ مجوز لازم داخل خانه زن جوان رفتند و با جسد غرق در خون خشکیده او در اتاق خواب روبرو شدند.

در ادامه یکی از دوستان مقتول که نگرانی او باعث کشف جسد شده بود، در این مورد گفت: دوستم افغان است و تنها زندگی می‌کرد. چند روزی بود که از او خبر نداشتم و تلفنش را هم جواب نمی‌داد. برای همین جلوی در خانه‌اش آمدم. باز هم جواب نداد. از آنجایی که خانه والدینش را بلد بودم به خانه آنها رفتم و این بار با هم به در خانه او آمدیم اما باز هم نتیجه‌ای نگرفتیم و مجبور شدیم به کلانتری برویم.

در نتیجه تحقیقات از قتلگاه زن جوان مشخص شد چیزی از خانه او سرقت نشده است. همچنین کارشناسان پزشکی قانونی گفتند حدود دو روز از کشته شدن این زن گذشته  و هفت ضربه به بدن او زده شده و برای اعلام اینکه کدام ضربات کشنده بوده نیاز به معاینات دقیق‌تر است.

در بخش دیگری از تحقیقات خانواده مقتول به بازپرس شفیعی گفتند او 12 سال پیش با یک مرد افغان ازدواج کرد و  چون نتوانستند بچه‌دار شوند، در نهایت به خاطر اختلافاتی که داشتند یکسال قبل از  هم جدا شدند و زن جوان  تنها زندگی می‌کرد که این اتفاق برایش افتاد.

در حال حاضر جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته و تحقیقات برای شتاسایی مظنون یا مظنونان احتمالی این قتل ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا