اخبار روزخبر اصلی

جلب اعتماد قربانی آزار جنسی با نشان دادن کارت ملی

پرونده ربودن و آزار جنسی دختر 14 ساله همزمان در دادسرای جنایی و دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود.

به گزارش سایت جنایی، بخشی از پرونده که مربوط به آدم‌ربایی است در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است. در حال حاضر نیز دو متهم پرونده دستگیر شده‌اند اما با وجود شواهد و مدارکی که در اثبات جرم از سوی آنها وجود دارد هنوز منکر اتهامات خود هستند.

شاکی دو جوان بازداشت شده دختر 14 ساله  و خانواده‌ او هستند که اوایل اردیبهشت ماه امسال به دادسرای جنایی تهران مراجعه کردند و با طرح شکایتی از ربودن و تجاوز به دختر 14 ساله خبر دادند.

پس از آن این دختر و خانواده‌اش به شعبه هفتم بازپرسی این دادسرا راهنمایی شدند. وقتی دختر نوجوان مقابل بازپرس صادق‌زاده نشست، گفت:  روز حادثه به خانه دوستم در غرب تهران رفته بودم و زمانی که می‌خواستم به خانه برگردم اسنپ یا تاکسی گیرم نیامد. بعد حدود بیست دقیقه یا شاید هم نیم ساعت خودروی ال نودی که دو پسر جوان سوار آن بودند جلوی پایم ترمز کردند ولی من سوار نشدم. بلافاصله یکی از آنها کارت ملی‌اش را به من نشان داد و گفت خانم، ما مزاحم نیستیم و مسافرکشی کنیم، سوار شو تا برسانیمت. بعد از آن بود که من اعتماد کردم و سوار شدم، اما بعد از مسافتی آنها در جای خلوتی پیچیدند و در یک لحظه نفری که کنار راننده نشسته بو، به صندلی عقب پرید و چاقویش را زیر گلوی من گذاشت. بعد کتکم زد و سرم را پایین برد. آنها مرا به خانه‌‌ای در جنوب تهران بردند. در آنجا هم کتکم زدند و به زور به من تجاوز کردند، بعد هم دوباره کتکم زدند و سوار ماشین کردند. آخر سر هم با تهدید در خیابان رهایم کردند.

با شکایت این دختر نوجوان تحقیقات برای شناسایی دو جوان آغاز شد و سرانجام در روزهای گذشته با ردزنی‌های پلیسی دو متهم بازداشت شدند.

این در حالی است که متحصصان پزشکی قانونی نیز ماجرای تجاوز به دختر جوان را پس معاینات انجام شده تایید کردند. به این ترتیب بخشی از پرونده که مربوط به تجاوز بود به دادگاه کیفری ارسال شد و شکایت مربوط به آدم ربایی همچنان در شعبه هفتم بازپرسی جنایی در حال رسیدگی است.

دو جوان متهم مدعی هستند؛ روز حادثه در حال تردد بودند که دختر نوجوانی از یک خودرو پژو 206 بیرون پرید و از آنها کمک خواست. آنها هم با قصد کمک او را سوار کردند و به آدرسی که داد و گفت خانه‌اش است بردند و پیاده کردند، بعد هم از او خبری نداشتند تا اینکه دستگیر شدند.

این گفته‌های دو متهم بازداشت شده در حالی است که شواهد و مدارک بدست آمده از سوی ماموران و بازپرس پرونده خلاف این ادعا را نشان می‌دهد.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد و در آخرین یافته‌های پلیسی خانه‌ای که دختر نوجوان به آنجا برده شده نیز شناسایی اما مشخص شده که آن خانه به صورت موقت و  با مدارک جعلی برای دو ساعت اجاره شده بود که حکایت از نیت مجرمانه افرادی دارد که آنجا را اجاره کرده بودند.

4/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا