اخبار روزچند رسانه ای

حمله زورگیران به یک زن جوان

زورگیران که به یک زن حمله و او را زخمی کرده بودند بازداشت شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 موتورسوار زورگیر خبر داد و گفت: سارقان پس از زورگیری و زخمی کردن یکی از شهروندان قصد فرار داشتند که توسط ماموران دستگیر شدند.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت 4 بیستم خردادماه در پی اعلام خبر زورگیری با استفاده از سلاح سرد در محدوده خیابان «داوود احمدی» تهران، بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری 190 مجیدیه جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند و مشخصات سارقان را اخذ و مشاهده کردند که خانمی با سلاح سرد زخمی شده که سریعا فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌ها سریعا وارد عمل شدند افزود: بلافاصله طرح مهار متهمان عملیاتی و در گشت‌زنی‌های هدفمند هر 2 متهم را که در حال فرار از محل زورگیری بودند شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند که در نخستین گام با ایجاد طرح مهار و سپس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و دستگیری هر دو متهم شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان سلاح سرد کشف و متهمان به 10 فقره سرقت مشابه معترف و تا کنون 4 نفر شاکی شناسایی شدند.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال‌باختگان ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا