اخبار روزخبر اصلی

حمل جسد لای روفرشی، معمای تازه کارآگاهان جنایی تهران

سه ناشناس حین حمل یک جسد دیده شدند اما فعلا سرنخی از آنها وجود ندارد.

بازپرس جنایی تهران گروهی از ماموران پلیس آگاهی را مامور تحقیق در مورد جنایتی کرد که دو شاهد عینی از انتقال جسد قربانی آن خبر داده بودند.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک عصر روز یکشنبه از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از احتمال وقوع  یک قتل مطلع شدند و پی بردند یکی از شهروندان در تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کرده که از پشت پنجره خانه‌اش احتمالا شاهد انتقال یک جسد بوده است.

زنی که با پلیس تماس گرفته، گفته بود از پشت پنجره خانه‌اش دیده است سه مرد جوان یک رو فرشی را در حالی که لوله شده بود حمل می‌کنند. به گفته زن تماس گیرنده سه پسر جوان خیلی سراسیمه بودند و یک لحظه هم پای انسانی از داخل روفرشی نمایان شد.

به این ترتیب ماموران کلانتری موضوع را به بازپرس امیرحسین علیمردان، بازپرس شعبه ۱۰ دادسرای جنایی تهرانکه در زمان این گزارش مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع دادند و راهی محل مورد نظر در خیابان دولت شدند.  بازپرس جنایی نیز دستورات لازم را داد تا ماموران پس از رسیدن به محل اطلاعات و تحقیقات لازم را انجام دهند. در همین حین یک مامور دولتی که از اعضای تیم حفاظت یکی از مقامات سیاسی کشور است گزارشی مشابه را اعلام کرد و در گزارش خود گفت:  من مامور حفاظت یکی از مقامات سیاسی کشور هستم و زمانی که در حال انجام وظیفه در محدوده فرد مورد حفاظتم بودم  دیدم سه جوان روفرشی را به سختی و با هیجان حمل می‌کنند، وقتی دقیق شدم به نظرم رسید که جسد می‌بردند، اما وضعیت کاری و شغلی من به نحوی نبود که بتوانم از وظیفه خود غافل شوم و دنبال فهمیدن حقیقت بروم.

با رسیدن این گزارش شکی باقی نماند که در آن کوچه احتمالا قتلی رخ داده است به همین دلیل با دستور قضایی بررسی موضوع رنگ و بوی جدی‌تری گرفت و دوربین ساختمان‌های مجاور به ویژه شخصیت  خانه شخصیت سیاسی که در آن نزدیکی بود مورد بازبین قرار گرفت. در بازبینی فیلم‌ها مشخص شد که آن خانم و مامور دولتی درست دیده‌اند و گزارش آنها صحت دارد

با بررسی دقیق‌تر دوربین‌ها احتمال این که پیکر متعلق به یک مرد باشد قوت گرفت بنابراین با دستور بازپرس جنایی ماموران به در خانه مورد نظر رفتند اما کسی در را باز نکرد و هرچه ماموران زنگ خانه  مورد نظر را زدند فایده نداشت. به این‌ترتیب بازپرس جنایی دستور شناسایی و تحقیق از مالک خانه و ادامه تحقیقات برای شناسایی سه نفری در تصویر دیده می‌شوند را صادر کرد تا پس از شناسایی تحت تعقیب قرار بگیرند، همزمان باید بررسی شود که آیا واقعا فردی که در روفرشی پیچیده شده بود در هنگام انتقال مرده بود و چه بلایی سر پیکر او آمده است.

2.5/5 - (2 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا