اخبار روز

سرنوشت شوم خانواده‌ای که می‌خواست با کمک ویدئوهای یوتیوب در طبیعت زندگی کند

خانواده سه نفره که فکر می کرد با آموزش یوتیوب می تواند زندگی کند قربانی شد.

یک خانواده سه نفره که قصد داشت به دور از تکنولوژی در طبیعت زندگی کنند، قربانی شرایط سخت زندگی در آن شد.

به گزارش سایت جنایی، اودیتی سنترال در گزارشی در این رابطه نوشت: دو زن و یک پسر نوجوان که سعی می‌کردند با استفاده از دستورالعمل‌هایی که در کلیپ‌های یوتیوب آموخته بودند به دور از فناوری‌های پیشرفته جهانی از جمله برق در طبیعت زندگی کنند، جان خود را بر سر این ماجراجویی از دست دادند.

اجساد ربیکا ونس ۴۲ساله، پسر ۱۴ساله او و خواهرش کریستین که ۴۱ ساله بود، توسط یک طبیعت‌گرد در بیرون یک کمپ جنگلی در ایالات کلورادو آمریکا کشف شد.

تابستان گذشته بود که ربکا پسر و خواهرش را متقاعد کرد تا زندگی در طبیعت را تجربه کرده و با جدا شدن از جامعه و به دور از فناوری زندگی خود را ادامه دهند، اما بعد از مدتی ناپدید شدند.

ظاهراً از بدشانسی آنها و به رغم آنکه آنان ساعت‌ها پای ویدئوهای منتشرشده در یوتیوب و تلویزیون برای فراگیری نحوه زنده ماندن در طبیعت نشسته بودند، این داده‌ها تنها تجربه ناچیزی را به آنها برای زندگی در طبیعت خشن داده بود و این خانواده به اندازه کافی برای این ماجراجویی آماده نشده بودند. بر این اساس، آنها نتوانستند برای خود پناهگاهی بسازند و به یک چادر اکتفا کرده و برای سیر شدن نیز فقط کنسروهایی را داشتند که با خود برده بودند‌.

به گفته نزدیکان این خانواده، آنها فریب برنامه‌های فضای مجازی و تلویزیونی در این رابطه را خوردند و زمانی هم که دچار مشکل شدند، وسیله ارتباطی برای درخواست کمک در اختیار نداشتند، در حالی که نیروهای امدادی هم از محل حضور این سه نفر مطلع نبودند.

به اعتقاد خواهر دیگر این قربانیان، آنها وقتی در اوت سال گذشته (مردادماه) به مناطق جنگلی رفتند به دلیل شرایط جوی مناسب، زندگی خوبی داشتند اما با سرد شدن هوا دیگر نتوانستند در برابر شرایط دوام آورده و جان دادند.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا