اخبار روزخبر اصلی

خرید تابلوفروش نفیس فقط با یک تکه کاغذ باطله

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در شمال شهر تهران خبر داد.
به گزارش سایت جنایی، سردار علی ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری در شمال شهر تهران و وصول شکایت شاکی، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان بلافاصله با تحقیق از شاکی دریافتند؛ اواسط مردادماه سال جاری فردی برای خرید یک تابلو فرش به قیمت 42 میلیون تومان نزد شاکی رفته و پس از توافق، با ارائه رسید جعلی واریز به مبلغ 42 میلیون تومان، تابلو فرش را تحویل گرفته و سپس متواری شده است. در همین حین شاکی متوجه دریافته پیامک بانکی برای او ارسال نشده و هدف کلاهبرداری قرار گرفته است.
این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی موفق شدند هویت و مخفیگاه کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی انتقال دهند.
سردار گودرزی با بیان اینکه متهم سابقه دار است، عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه ابتدا منکر سرقت شد و از عدم واریز وجه به حساب شاکی اظهار بی‌اطلاعی کرد، اما در ادامه با توجه به تیزبینی کارآگاهان ناگزیر لب به اعتراف گشود و اعلام کرد با استفاده از روش کلاهبرداری، رسید جعلی چاپ کرده و پس از اعتماد شاکی سریعا اموال را گرفته و متواری شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه متهم تاکنون 8 فقره سابقه کلاهبرداری دارد، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای شناسایی سایر شکات و دیگر جرائم در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا