اخبار روز

خیانت باورنکردنی زن مهمان به صاحبخانه

متهم پس از انتقال به کلانتری دربند در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و انگیزه خود را تامین نیازهای مالی عنوان کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زنی که در مهمانی خانوادگی 8 میلیارد ریال طلا سرقت کرده بود، خبر داد و گفت متهم و مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ محمد گودرزی گفت: خرداد ماه امسال با وقوع سرقت از منزل در محدوده دربند تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 122 قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد مهمان خانه با جلب اعتماد مالباخته اقدام به سرقت اموال کرده است.
وی افزود: با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار متهم که خانمی حدوداً 25 ساله بود، شناسایی شد و تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در یکم تیر ماه سال جاری مخفیگاه متهم را شناسایی کرد.
سرهنگ گودرزی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و مشخص شد که متهم طلاهای سرقتی را به مالخر فروخته است که سریعا تیم عملیاتی به مخفیگاه مالخر مراجعه کردند و طلاهای سرقت شده مجموعا به ارزش 8 میلیارد ریال کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری دربند در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و انگیزه خود را تامین نیازهای مالی عنوان کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا