اخبار روزخبر اصلی

داروخانه اینستاگرامی داروهایی را می‌فروخت که 5 سال قبل فاسد شده بود

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فروشنده داروهای غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم بیش از 30 هزار قلم انواع داروی کمیاب و غیرقابل مصرف کشف شد که تاریخ انقضای آنها مربوط به 5 سال قبل است.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس ، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از 80 هزار دنبال کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب می‌کرد، مشاهده شد.
این مقام انتظامی افزود: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت اقدامات ویژه خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند رد پای مجرم را در فضای مجازی به دست بیاورند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از شناسایی متهم پرونده وارد فاز عملیاتی شد و پس از تشریفات قضایی مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق حاشیه تهران دستگیر و بیش از 30 هزار قلم انواع داروی کمیاب از وی کشف شد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه داروهای کشف شده به هیچ عنوان قابلیت استفاده نداشتند بیان داشت: مجرم پس از انتقال به پلیس فتا به فروش داروهای غیرقابل استفاده که از تاریخ انقضای آنها بیش از چندسال(پنج سال) گذشته بود تحت عنوان داروی کمیاب و نایاب اعتراف کرد.
سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به اینکه سلامت مردم خط قرمز پلیس است افزود: مجرمین و کسانی که سلامت و امنیت مردم را بازیچه اهداف مجرمانه خود قرار می دهند بدانند پلیس با قاطعیت مقابل آنها قرار می گیرد و با رصد‌های مستمر و شبانه روزی خود در فضای مجازی با کسانی در این فضا اقدام به فروش این گونه اقلام کنند، مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا