اخبار روز

دختر چینی در کمپ کاهش وزن جان سپرد

اطلاعات منتشرشده از این دختر نشان می‌دهد وی طی دو ماه منتهی به موعد مرگش در چند کمپ کاهش وزن شرکت کرده و موفق شده بود ۲۷ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

یک دختر چینی که برای کاهش وزن خود به یکی از کمپ‌های کاهش وزن رفته بود، بعد از سپری کردن مدتی در آن جان خود را از دست داد.
به گزارش سایت جنایی، رسانه‌های عربی خبر دادند، این دختر چینی که در شبکه‌های مجازی هم برای خود اسم و رسمی داشت، بعد از حضور در یکی از کمپ‌های فشرده کاهش وزن، فشار برنامه‌های آن را تاب نیاورده و جان سپرد، حادثه‌ای که به شدت در این کشور بازتاب پیدا کرده است.
این دختر ۲۱ ساله فعالیت‌های روزانه خود را برای کاهش وزن از طریق شبکه اجتماعی چینی Douyin با دنبال‌کنندگانش در میان می‌گذشت تا آنها را هم ترغیب به مبارزه با چاقی کند.
دختر مذکور که ۱۵۶ کیلو وزن داشت اعلام کرده بود قصد دارد با حضور در این کمپ‌ها وزن خود را به نصف تقلیل دهد، اما در میانه راه ناگهان جانش را از دست داد.
اطلاعات منتشرشده از این دختر نشان می‌دهد وی طی دو ماه منتهی به موعد مرگش در چند کمپ کاهش وزن شرکت کرده و موفق شده بود ۲۷ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.
این حادثه باعث شد تا رسانه‌های دولتی چین نسبت به خطراتی که کمپ‌های کاهش وزن در این کشور برای سلامتی افراد ایجاد می‌کنند، هشدار داده و خواستار نظارت هرچه بیشتر بر شخصیت‌های مشهور در فضای مجازی شوند.
در حالی که خانواده متوفی اعلام کرد مبلغی را به عنوان غرامت از مسئولین کمپ دریافت کرده، مسئولان چینی اعلام کردند تحقیقات خود را در رابطه با میزان مقصر بودن کمپ در این حادثه آغاز کرده‌اند.

1/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا