اخبار روزخبر اصلی

دختر 20 ساله 6 ماه در چنگ مرد شیطان صفت اسیر بود

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از پیدا شدن دختر 20 ساله که 6 ماه پیش توسط فردی به گروگان گرفته شده بود، خبر داد.

به گزارش سایت جنایی، سردار سعید مطهری زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: حدود 6 ماه پیش یکی از اهالی روستای قاضی شهرستان مانه و سملقان به پاسگاه مراجعه کردند و از دزیده شدن دختر 20 ساله‌شان خبر دادند که بلافاصله بررسی موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پاسگاه اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را آغاز کردند، افزود: متاسفانه ماموران علی‌رغم تلاش مستمر و بی‌وقفه دختر ربوده شده را پیدا نکردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این مدت به صورت مداوم پیگیری‌های انتظامی و قضائی انجام می‌شد، تصریح کرد: نهایتا ماموران با رصدهای اطلاعاتی خود دریافتند که این دختر مدتی را در تهران و پس از آن در شهرستان شیروان نگهداری می‌شد که همین موضوع باعث شد تا اقدامات اطلاعاتی با جدیت بیشتری دنبال شود.

سردار مطهری زاده ادامه داد: روز گذشته فرد گروگان گرفته شده از فرصت کوتاهی که در اختیار داشته استفاده کرد و توسط گوشی تلفن همراه گروگانگیر به خانواده‌اش محل نگهداری خود را اطلاع داد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی افزود: نهایتا با سرعت عمل ماموران محل مورد نظر شناسایی و گروگان بعد از 6 ماه زندانی بودن در چنگال این فرد شیطان صفت آزاد شد و به آغوش خانواده شد.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: متهم با ترفند دعوت به بازیگری برای فیلم‌های سینمایی این دختر را اغفال کرده و در نهایت وی را به گروگان گرفته بود.

4/5 - (1 امتیاز)

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا