اخبار روز

دزدی نجومی در پرونده باند 5 نفری سرقت

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای باند ۵ نفره سارقان که در ۱۷ فقره سرقت اقدام به ربودن اموالی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش سایت جنایی، سردار حمید هداوند با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروهای ماکسیما و مزدا 3 در مناطق مختلف شهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که سارقان در یک گروه ۵ نفره ابتدا یک دستگاه خودرو ماکسیما را به سرقت برده و با استفاده از آن خودروی سرقت اقدام به دیگر سرقت ها می کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از بررسی‌های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت هر ۵ سارق شناسایی و مشخص شد که این افراد به تازگی از زندان آزاد شده و با تشکیل باند در زمینه سرقت خودرو فعالیت دارند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه سارقان در شهرهای تهران، چهارباغ و کرج شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام ۱۰ فقره سرقت خودروهای ماکسیما ، مزدا ۳ و زانتیا و ۴ فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت مغازه و 2 فقره سرقت بار کامیون‌های در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان های تهران، البرز و قزوین اعتراف کردند.

سردار هداوند با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند سرقت حدود ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی مالباختگان این پرونده همچنان ادامه دارد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا