اخبار روز

دزد 70 میلیاردی بالاخره به تله افتاد

سارق حرفه‌ای با دستبرد به یک شرکت اموالی با ارزش 70 میلیارد ریال را دزدیده بود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق دوربین‌های یک شرکت در شمال شهر تهران خبر داد و گفت: کلیه اموال به سرقت رفته به مالک بازگردانده شد.
به گزارش سایت جنایی، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: در ابتدای اسفندماه سال گذشته با وقوع یک فقره سرقت از یک شرکت در شمال شهر تهران و وصول شکایت مسئولان این شرکت، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان زبده پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند یک نفر با استفاده از غفلت نگهبان شرکت، به صورت شبانه وارد شرکتی در شمال شهر تهران شده و تعداد 7 عدد دوربین حرفه‌ای به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال را به سرقت برده است. کارآگاهان در تحقیقات اطلاعاتی متوجه شدند سارق در گذشته نیز سابقه چنین سرقت‌هایی داشته است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های میدانی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و او را حین فروش اموال مسروقه، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و تمامی اموال سرقتی را کشف و توقیف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تمامی اموال مکشوفه به مال باخته مسترد شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف نمی‌کرد؛ اما در ادامه ناگزیر لب به اعتراف گشود و اعلام کرد در زمان سرقت بدون استفاده از سلاح و تنها با استفاده از غفلت نگهبان به داخل شرکت نفوذ کرده و تعداد 7 عدد دوربین به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال را به سرقت برده است. شاکی با شناسایی سارق اموال خود و دریافت اموال مسروقه از اقدامات پلیس ابراز خوشحالی کرد.
سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به زندان تهران بزرگ منتقل شد.

امتیاز شما

برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا